قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت خانگی در کشور چین ساخته شده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد. این دستگاه هوازی برای تقویت عضلات پایین تنه، تناسب اندام، چربی سوزی، فرم دادن به پاها و تقویت سیستم قلبی- عروقی مناسب می باشد و دارای دیسک 9.5 کیلوگرمی است؛ عملکرد آن به صورت مگنتی می باشد و توسط آن می توان مقاومت رکاب زدن را برای انجام تمرینات آسان و دشوار تنظیم کرد؛ قابلیت تنظیم دسته برای متناسب شدن با بدن کاربر، قابلیت تنظیم زین به صورت افقی و عمودی که با تغییر عمودی زین ارتفاع دوچرخه نیز برای قد کاربر تنظیم می شود، دارا بودن دو چرخ جلو که در زیر دستگاه تعبیه شده است برای سهولت در جا به جایی از امکانات این دستگاه به شمار می آید. مانیتور این دوچرخه ثابت زمان، سرعت، کالری مصرف شده، مسافت طی شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار می تواند توسط این اطلاعات ارزشمند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود و به اهداف ورزشی خود دست پیدا کند.  دوچرخه ثابت اسپرتک 355B شامل 2 سال ضمانت می شود.




تاریخ: یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت چین تحت لیسانس تایوان بوده که دارای 2 سال گارانتی نیز میباشد که در صورت پیش آمد مشکلی به راحتی میتواند آن را حل کند. این دستگاه قابلیت تنظیم دسته با فیزیک فرد استفاده کننده و قابلیت حرکت زین به صورت افقی را دارد تا او بتواند شرایطی که در آن احساس راحتی می کند را برای ورزش کردن خود فراهم کند و ورزش خوبی را با این دوچرخه ثابت انجام دهد. در این دوچرخه ثابت، دو چرخ جهت جابه جایی آسان تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن میتواند دستگاه را حرکت دهد و در هر مکانی که می خواهد آن را قرار داده و از آن استفاده کند.
دوچرخه ثابت اسپرتک دارای 8 دنده برای تغییر میزان شلی یا سفتی حرکت دستگاه می باشد که کاربر می تواند به دلخواه خود از بین این 8 حالت یکی را انتخاب کرده و از ورزش کردن خود با این دستگاه لذت ببرد. این دستگاه با ابعاد کارتن 5.59 * 27.5* 82.5 سانتی متر می باشد و نمایشگر LCD این دستگاه قادر است ضربان قلب، کالری، زمان، مسافت طی شده و سرعت کاربر را در اختیارش قرار دهد تا او بتواند با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمرینات خوبی را برای خود طراحی کند و زودتر به اهداف در نظر گرفته خود برسد. وزن این دستگاه 27 کیلوگرم است و این وسیله قادربوده تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

 




تاریخ: یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور چین بوده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد و مجهز به دیسک 8 کیلوگرم می باشد و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند. مقاومت آن در 8 دنده برای انجام تمرین در سطوح مختلف تنظیم می شود. دسته های دوچرخه ثابت با فیزیک کاربر تنظیم شده و زین آن به صورت افقی و عمودی تغییر می کند و با اندام کاربر متناسب می شود. مانیتور دستگاه سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت طی شده و ضربان قلب را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات از وضعیت عمومی بدن خود آگاه می شود و می تواند بر اساس آن یک الگوی ورزشی طراحی کند و با آن الگو پیش برود تا به اهداف ورزشی خود دست بیابد؛ دوچرخه ثابت دستگاهی است که عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده و به باسن فرم زیبایی می دهد؛ همچنین به  کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند؛ ضمن این که انجام تمرین با این دوچرخه ثابت اسپرتک موجب تقویت وضعیت قلبی- عروقی و دستگاه تنفسی شده و مانع بسیاری از بیماری ها می گردد. وزن دوچرخه ثابت 27 کیلوگرم است؛ ابعاد کارتن 59×27.5×82.5 دستگاه سانتی متر می باشد و 2 چرخ تعبیه شده در قسمت پایینی و جلوی دستگاه وجود دارد که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می سازد.




تاریخ: یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: