قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 قابلیت تحمل وزن تا حداکثر 110 کیلوگرم را دارد و مقاومت آن به صورت دستی و در حالات مختلف سخت تا آسان تنظیم می گردد.کاربری دستگاه برای تقویت عضلات و کاهش وزن است.دستگاه فوق دارای زین متحرک بوده که به هر دو شکل عمودی و افقی قابل تنظیم می باشد.
مانیتور در این دوچرخه ثابت خانگی نشان دهنده ضربان قلب، کالری، زمان، مسافت و سرعت می باشد که کاربر با استفاده از آنها می تواند به سادگی برنامه مناسب برای انجام تمرینات خود انتخاب نماید.این دوچرخه ثابت فلکسی فیت نیز همانند سایر محصولات این شرکت چینی دارای 1 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 




تاریخ: چهار شنبه 26 آبان 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

از انواع نیمه باشگاهی دوچرخه ثابت می باشد؛ یعنی برای انجام ورزش حرفه ای در خانه و باشگاه طراحی و تولید شده است.این دوچرخه ثابت ایستاده حرفه ای، قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارد و قابل برنامه ریزی برای انجام تمرینات متنوع ورزشی می باشد.دنده آن به صورت برقی و عملکرد آن به شکل مگنتی ست. همچنین قامه دستگاه یک تکه می باشد که از مزیت های آن محسوب می گردد.
مانیتور دوچرخه ثابت مواردی از جمله مسافت طی شده، سرعت، کالری مصرفی، میزان ضربان قلب و زمان را در طول تمرین نمایش می دهد و ارتفاع زین در این دوچرخه ثابت قابل تنظیم می باشد.دوچرخه ثابت فوق که یکی از انواع با کیفیت و پرطرفدار کمپانی فلکسی فیت می باشد در کشور چین تولید و با یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می گردد.




تاریخ: چهار شنبه 26 آبان 1395برچسب:دوچرخه ثابت نشسته ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دوچرخه ثابت نیمه باشگاهی دارای تحمل وزن حداکثر 130 کیلوگرم می باشد.کارکرد سیستم مگنتی می باشد و زین در این مدل تنها به صورت عمودی تنظیم می گردد.البته پدال این دوچرخه ثابت نیمه باشگاهی، قابل تنظیم می باشد.قامه دستگاه یک تکه می باشد که موجب استحکام بیشتر آن شده است.
این دوچرخه ثابت به دلیل ظاهر زیبا و قیمت مناسب و داشتن حس گر ضربان قلب از انواع پرطرفدار دوچرخه ثابت می باشد.درجه تنظیم مقاومت دستگاه 8 حالته است و نمایشگر آن نمایش مواردی از جمله ضربان قلب، کالری، مسافت، سرعت و زمان را بر عهده دارد. دوچرخه ثابت فلکسی فیت مدل 9.5 ساخت کمپانی چینی فلکسی فیت می باشد و 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات دارد.

 




تاریخ: چهار شنبه 26 آبان 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: