قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

دارای مانیتور LCD است به راحتی می تواند؛ سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب را به نمایش در آورد. این دوچرخه ثابت برای افراد سالمند یا افرادی که به دلیل بیماری توانایی بدنی زیادی ندارند مناسب می باشد. با کمک این دستگاه کاربر می توانید عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده و به روند کاهش وزن و چربی سوزی نیز کمک کنید. این نوع از دوچرخه های ثابت صندلی پهن تر و راحت تری دارند و از کمر و پشت کاربر محافظت می کند.

این دستگاه برنامه های از پیش تعیین شده دارد و کاربر نیز می تواند برنامه دلخواه خود را نیز به صورت دستی وارد دستگاه کرده و با آن ورزش انجام دهد. عملکرد این دستگاه الکترومگنتی بوده و مقاومت نیرو این دستگاه را میتوان تا 16 مرحله تغییر حالت داد. غلطک هایی در زیر این دوچرخه ثابت تعبیه شده است که برای کاربر جابه جایی را راحت می کند.صندلی این دوچرخه نشسته به صورت افقی تنظیم می شود. این دستگاه ساخت کشور چین بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 





تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

خانگی بوده و ابعاد این دستگاه 106.5*52*131.5 سانتی متر است. وزن این دستگاه 65 کیلوگرم می باشد. دوچرخه اسپینینگ شباهت بسیار زیادی به دوچرخه های کورسی و مسابقه ای دارد و شما می توانید این فضا را در خانه تجربه کنید. چرخ هایی که در جلوی پایه های دستگاه تعبیه شده اند، این امکان را به کاربر خود می دهند تا به راحتی بتوانند دستگاه را جابه جا کنند و در هر فضایی که علاقه مند باشند ورزش خود را انجام دهند. قابلیت تنظیم درجه نیرو دارد که کاربر می تواند شلی و سفتی رکاب زدن خود را انتخاب کند.

این دستگاه توانایی آن را دارد با ساختار محکم و مقاوم خود تا 150 کیلوگرم را تحمل کند.زین این دستگاه راحت و نرم بوده و میتوان آن را به صورت عمودی و هم افقی آن را تنظیم کرد. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی برسید.




تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 صفحه نمایشگری دارد که قادر است؛ سرعت، زمان، کالری سوزانده شده و تعداد ضربان قلب کاربر خود را نشان دهد. صندلی این دوچرخه در جهت عمودی و افقی قابلیت تنظیم دارد. این دستگاه بر روی دسته ها حسگر ضربان قلب دارد که شما می توانید راحت تر از وضعیت تعداد ضربان قلب خود با خبر شوید. این دستگاه می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند. با کمک دوچرخه ثابت می توانید عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده و به بدن فرم زیبایی دهید.

سطح مقاومت این دستگاه تا 8 مرحله قابل تغییر می باشد که می توانید با توجه به آمادگی جسمانی و برنامه تمرینی که دارید، این سطح مقاومت را به صورت دستی از طریق مگنت تعبیه شده تغییر دهید. زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید. این دوچرخه ثابت ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.





تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دارای 2 سال گارانتی میباشد که در صورت پیش آمد مشکلی میتواند از آن استاده کند. این دوچرخه ثابت اسپرتک قادر است تا 140 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این دوچرخه دارای صفحه نمایشگر LCD است که به راحتی میتواند ضربان قلب، زمان، مسافت و سرعت کاربر خود را نشان دهد و او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود ورزش خوبی را انجام دهد، بدون اینکه به بدنش آسیبی برسد و دچار مشکلی شود.این دوچرخه ثابت دارای 16 دنده برای تعیین میزان مقاومت است و ساخت کشور تایوان می باشد.

این دستگاه دارای دو چرخ در جلو است که حمل و نقل را برای کاربران خود آسان تر می کند و کاربر به راحتی می تواند در هر مکانی که اراده کند از این وسیله استفاده کرده و ورزش خود را انجام دهد.دسته های این دوچرخه ثابت قابلیت تنظیم با فیزیک کاربر خود را دارد. از دیگر قابلیت های این دستگاه حرکت زین آن به صورت افقی و عمودی است که کاربر به وسیله این امکانات میتواند بدن خود را بهترین وضعیت ممکن قرار داده و ورزش راحت تری را انجام دهد. این دوچرخه دارای سیستم الکترو مگنتی برای تعیین نرمی و سفتی دستگاه است و ساخت چین تحت لیسانس تایوان می باشد.





تاریخ: پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دارای ابعاد کارتن 55.5 * 27 * 73.5 و وزن 23.5 کیلوگرم می باشد. این دستگاه قادر است تا وزن 115 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. دوچرخه ثابت اسپرتک دارای 8 دنده برای تغییر میزان شلی یا سفتی حرکت دستگاه می باشد که کاربر می تواند به دلخواه خود این حالت را انتخاب کرده و از ورزش کردن لذت ببرد. نمایشگر LCD این دستگاه قادر است ضربان قلب، کاری، زمان، مسافت طی شده و سرعت کاربر را در اختیارش قرار دهد تا او بتواند با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمرینات خوبی را برای خود طراحی کند تا زودتر به اهداف در نظر گرفته خود برسد.

این دستگاه قابلیت تنظیم دسته با فیزیک فرد استفاده کننده و قابلیت حرکت زین به صورت افقی و عمودی را دارد تا او بتواند شرایطی که در آن احساس راحتی می کند را برای خود فراهم کند و ورزش خوبی را با این دوچرخه ثابت انجام دهد. در این دوچرخه ثابت دو چرخ، جهت جابه جایی آسان تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن میتواند دستگاه را حرکت دهد و در هر مکانی که می خواهد آن را قرار داده و از آن استفاده کند. این دستگاه ساخت چین تحت لیسانس تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی است که در صورت پیش آمد مشکلی میتواند به راحتی آن را حل کرده و از دستگاه خود استفاده کند.




تاریخ: پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دارای نمایشگر LCD است ضربان قلب، کاری، زمان، مسافت طی شده و سرعت کاربر را در اختیارش قرار دهد تا او بتواند با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمرینات خوبی را برای خود طراحی کند تا زودتر به اهداف در نظر گرفته خود برسد. این وسیله قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این دستگاه قابلیت تنظیم دسته با فیزیک فرد استفاده کننده و قابلیت حرکت زین به صورت افقی و عمودی را دارد تا او بتواند شرایطی که در آن احساس راحتی می کند را برای ورزش کردن خود فراهم کند و ورزش خوبی را با این دوچرخه ثابت انجام دهد.

در این دوچرخه ثابت دو چرخ، جهت جابه جایی آسان تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن میتواند دستگاه را حرکت دهد و در هر مکانی که می خواهد آن را قرار داده و از آن استفاده کند. این دستگاه ساخت چین تحت لیسانس تایوان با 2 سال گارانتی می باشد و دارای ابعاد کارتن 134 * 51 *97 و وزن 26.5 کیلوگرم است. دوچرخه ثابت اسپرتک دارای 8 دنده برای تغییر میزان شلی یا سفتی حرکت دستگاه می باشد که کاربر می تواند به دلخواه خود از بین این 8 حالت یکی را انتخاب کرده و از ورزش کردن خود با این دستگاه لذت ببرد.




تاریخ: پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دارای عملکردی به صورت مگنتی می باشد که می تواند افرادی تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکل خاصی هم نشود. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی - عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. ساخت کشور چین بوده که دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد که در صورت پیش آمد مشکلی کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کند.

به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه ثابت فلکسی فیت چرخ هایی برای جابه جایی تعبیه شده است که این کار را برای کاربر بسیار راحت می کند. این دوچرخه دارای نمایشگری است که سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان می دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند، تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند.

درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی بوده و این دوچرخه ثابت خانگی مغناطیسی بوده و دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی و عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند.




تاریخ: شنبه 10 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

نمایشگر این دوچرخه قادر است سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه ثابت چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند. درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند.

با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. این دستگاه مغناطیسی دارای عملکردی به صورت الکترومگنتی می باشد که می تواند افرادی تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکل خاصی هم نشود. این دوچرخه دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی و عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند. این دستگاه ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی 5 سال خدمات پس از فروش است.




تاریخ: شنبه 10 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دارای درجات مقاومت در 8 حالت مختلف است که امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. این دوچرخه ساخت کشور چین بوده که دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد که در صورت پیش آمد مشکلی کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کند. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه ثابت چرخ هایی برای جابه جایی تعبیه شده است که این کار را برای کاربر بسیار راحت می کند.

این دوچرخه ثابت فلکسی فیت دارای نمایشگری است که سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان می دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند، تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی بوده و این دوچرخه ثابت خانگی مغناطیسی می باشد و دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی و عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی - عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید.




تاریخ: شنبه 10 تير 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: