قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 افرادی کهنسال و بیمار به راحتی می توانند بر روی صندلی دوچرخه ثابت بنشینند و به پشتی صندلی آن تکیه دهند، فعالیت ورزشی روزانه ای داشته باشند و دچار چاقی و عواقب آن نشوند. این دستگاه مگنتی تنظیم می شود و تا 8 سطح میتوان مقاومت رکاب زدن را در این دوچرخه ثابت تغییر داد. این دستگاه دارای نمایشگری است که قادر است کالری، سرعت، زمان، مسافت و ضربان قلب را در اختیار کاربر خود قرار دهد.
این دستگاه برنامه از پیش تعیین شده نیز دارد که می توانید در صورت نداشتن برنامه ای از آن استفاده کنید.وزن این دستگاه 30 کیلوگرم می باشد و میتواند تا 120 کیلوگرم را تحمل کند. شما از طریق دوچرخه سواری و ورزش کردن با آن راحت تر خواهید توانست به تناسب اندام و ارتقای سلامت خود دست پیدا کنید. این دستگاه ساخت آلمان بوده و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.
این دوچرخه ثابت نشسته بسیار راحت و بادوام است که با کمک و استفاده از آن می توانید تاثیرات خوبی را روی اندام تحتانی مانند باسن و کمر خود بگذارید. صندلی این دوچرخه ثابت را میتوان به صورت افقی تنظیم کرد و پدال های این دوچرخه ثابت استاندارد هستند و میتوانید با رکاب زدن باعث افزیش قدرت عضلات پا، ساق پاها و ران ها شوید. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

<%= Title %>




تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 وزن این دستگاه 44.8 کیلوگرم است و دارای ابعاد 67*129.5*136 سانتی متر می باشد. این دستگاه به صورت الکترومگنتی بوده و قابلیت تنظیم مقاومت دارد. این دستگاه نمایشگر دیجیتالی دارد که قادر است کالری، سرعت، زمان، مسافت و ضربان قلب را در اختیار کاربر خود قرار دهد. این دستگاه 9 برنامه از پیش تعیین شده،1 برنامه شخصی، 2 برنامه کنترل ضربان قلب و تعیین ضربان قلب (HRC) و 1 برنامه تعیین مقادیر معین نیز دارد که می توانید در صورت نداشتن برنامه ای از آن استفاده کرده و با سرعت بیشتری تمرینات خود را شروع کنید.

شما از طریق دوچرخه سواری و ورزش کردن با دوچرخه ثابت راحت تر خواهید توانست به تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید. صندلی این دوچرخه ثابت را میتوان به صورت افقی تنظیم کرد و پدال های این دوچرخه ثابت استاندارد هستند و می توانید با رکاب زدن باعث افزیش قدرت عضلات پا، ساق پاها و ران ها شوید. افراد کهنسال و بیمار به راحتی می توانند بر روی صندلی دوچرخه ثابت بنشینند و فعالیت ورزشی داشته باشند.

پدال های این دوچرخه ثابت نشسته استاندارد و با محافظ ایمنی است و می توانید با کمک آنها رکاب زدن راحتی را تجربه کنید. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید. این دوچرخه ثابت ساخت آلمان بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
<%= Title %>




تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور تایوان می باشد. این دوچرخه اسپینینگ قابلیت تنظیم درجه نیرو دارد که کاربر می تواند شلی و سفتی رکاب زدن خود را انتخاب کند. با کمک این دوچرخه ثابت می توانید دوچرخه سواری کورسی یا مسابقه ای را در خانه تجربه کنید. صندلی این دستگاه دارای فوم پلاستیکی مقاوم و قابل انعطافی میباشد که تهیویه خوبی در زمان نشستن دارد.

این دستگاه توانایی آن را دارد با ساختار محکم و مقاوم خود تا 140 کیلوگرم را تحمل کند و زین آن طوری طراحی شده است که در عین راحتی و نرمی هم میتوان به صورت عمودی و هم افقی آن را تنظیم کرد و کاربر در بهترین حالت خود قرار بگیرد و بتواند ورزش خود را انجام دهد.چرخ هایی که در جلوی پایه های دستگاه تعبیه شده اند، این امکان را به کاربر خود می دهند تا به راحتی بتوانند دستگاه را جابه جا کنند و در هر فضایی که علاقه مند باشند ورزش خود را انجام دهند.

دسته های این دوچرخه ثابت نیز قابلیت تنظیم دارد و می توانید در حالتی که با آن راحت هستید آن را تنظیم کنید.ابعاد این دوچرخه ثابت 56*112*112 سانتی متر است که فضای چندان زیادی را در خانه اشغال نمی کند و تمام افراد خانواده می توانند از آن استفاده کنند.در زیر پایه های این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که با کمک آنها می توانید دوچرخه را حرکت داده و به هر مکانی که دوست دارید آن را انتقال دهید.




تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دارای فوم صندلی با کیفیت بالایی می باشد و در زمان نشستن بر روی آن به راحتی صندلی از پایین و پشت تهویه دارد. صندلی این دوچرخه ثابت را میتوان به صورت افقی تنظیم کرد و با پدال زدن بر روی دوچرخه ثابت میتوانید باعث افزیش قدرت عضلات پا، ساق پاها و ران ها شوید. این دستگاه 17 برنامه از پیش تعیین شده، ؛(5 برنامه کنترل وزن، 5 برنامه زندگی سالم و 7 برنامه آموزشی ورزشی) برای تناسب اندام شما دارد.

با افزایش ضربان قلب، خون با سرعت بیشتری در کل بدن به گردش در می آید و در نتیجه جذب اکسیژن در بدن بهتر خواهد شد. این دستگاه 85 کیلوگرم می باشد و می تواند تا 182 کیلوگرم را تحمل کند. افرادی کهنسال و بیمار به راحتی می توانند بر روی صندلی دوچرخه ثابت بنشینند و فعالیت ورزشی داشته باشند و دچار چاقی و عواقب آن نشوند.این دستگاه الکترومگنتی است که تا 16 سطح میتوان مقاومت رکاب زدن را تغییر داد. این دستگاه دارای نمایشگری است که قادر است کالری، سرعت، زمان، مسافت و ضربان قلب را در اختیار کاربر خود قرار دهد و او با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارد، برنامه خوبی را برای خود انتخاب کرده و اجرا کند.

در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید. ورودی usb در این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی آهنگ های مورد نظر خود را در زمان انجام دادن تمرینات گوش دهید و از ورزش کردن لذت ببرید. شما از طریق دوچرخه سواری و ورزش کردن با آن راحت تر خواهید توانست به تناسب اندام و ارتقای سلامت خود دست پیدا کنید. با کمک این دوچرخه و کابلی که دارد می توانید به گوشی های هوشمند خود متصل شوید و از امکانات و اپلیکیشن های ورزشی استفاده کنید.




تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور ایران می باشد که برای محصولات خود 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. مقاومت این اسپینینگ برای انجام تمرینات مختلف در سطوح مختلف قابل تنظیم است. این دستگاه می تواند تا 130 کیلوگرم را تحمل کند و چربی های بد بدن و کلسترون خون با افزایش گردش خون از بین می روند و سوزانده می شوند و شما از طریق دوچرخه سواری و ورزش کردن با آن راحت تر خواهید توانست به تناسب اندام و ارتقای سلامت خود دست پیدا کنید.

بر روی دوچرخه ثابت نشسته کاربر راحت تر ورزش انجام می دهد و فشار زیادی به بدن او وارد نمی شود. زین این دوچرخه نشسته به صورت افقی و عمودی تنظیم می شود و کاربر این دستگاه می تواند به راحتی این دوچرخه ثابت را تنظیم کند. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

این دوچرخه لنتی بوده و با کمک آن کاربر می توانید عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده و به باسن خود فرم زیبایی نیز بدهید و به روند کاهش وزن و چربی سوزی نیز کمک کنید و با افزایش ضربان قلب از طریق رکاب زدن، خون با سرعت بیشتری در کل بدن به گردش در می آید و در نتیجه جذب اکسیژن در بدن بهتر خواهد شد. با اسپینینگ می توانید دوچرخه سواری حرفه ای در منزل می توانید باعث تقویت سیستم قلبی و عروقی، حتی دستگاه تنفسی خود شوید و مانع بسیاری از بیماری ها می گردد.




تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دارای نمایشگری است که سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان می دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند، تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه ثابت چرخ هایی برای جابه جایی تعبیه شده است که این کار را برای کاربر بسیار راحت می کند. این دستگاه قادر است افرادی تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکل خاصی هم نشود.

درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی بوده و این دوچرخه ثابت خانگی مغناطیسی می باشد و دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی و عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی - عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. این دوچرخه ثابت ساخت کشور چین بوده که دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد که در صورت پیش آمد مشکلی کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کند.




تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دارای نمایشگری است که سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان می دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند، تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی می باشد که افرادی تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکل خاصی هم نشود. این دوچرخه ثابت خانگی مغناطیسی می باشد و دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی و عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند.

به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند. درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. این دستگاه ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.




تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: