قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 یکی از نمونه های دوچرخه ثابت مناسب برای افراد تا وزن 100 کیلوگرم می باشد. این دستگاه با داشتن 22 کیلوگرم وزن دارای ابعادی معادل 133 سانتی متر در 53 سانتی متر در 100 سانتی متر می باشد و افراد تا وزن صد کیلوگرم می توانند از این مدل دوچرخه ثابت کیپ فیت برای تناسب اندام و لاغری استفاده نمایند. این مدل دوچرخه ثابت از انواع  دوچرخه ثابت نشسته می باشد و دارای عملکرد مگنتی است.

ارتفاع این دستگاه با تنظیم صندلی به صورت عمودی امکان پذیر است.کیپ فیت یک برند چینی است که در زمینه تولید لوازم ورزشی مختلف از جمله دوچرخه ثابت فعالیت دارد.به منظور حمل آسان در قسمت زیرین این دوچرخه ثابت ، چرخ هایی تعبیه شده است. زین در این دستگاه تنها به صورت عمودی قابل تنظیم است. نمایشگر موجود در این مدل دوچرخه ثابت چینی ، فاکتورهایی نظیر زمان ، سرعت ، کالری مصرفی کاربر، مسافت و ضربان قلب ورزشکار را نمایش می دهد.
 
این مانیتور از نوع ال سی دی می باشد. از نظر تنظیم مقاومت سرعت، این مدل دوچرخه ثابت دارای 8 حالت مقاومتی مختلف جهت رکاب زدن در شرایط سخت و آسان است.با خرید  دوچرخه ثابت روبیمکث از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم می توانید از یک سال گارانتی بهره مند شوید. علاوه بر این ارسال و نصب دستگاه به تمام نقاط کشور به صورت رایگان بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در هایپرجیم تماس بگیرید.
 



تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 زین قابل تنظیم دارد که می توانید مطابق میل کاربر تنظیم شود و این دستگاه دارای مانیتوری است که می تواند به راحتی سرعت، کالری، زمان، ضربان قلب و مسافت طی شده توسط کاربر خود را نشان دهد و او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی و اجرا کند تا به هدف نهایی خود برسد. این دوچرخه ثابت تا 8 درجه مقاومت متفاوت دارد که برای انجام تمرینات سخت و آسان تنظیم می شود و کاربر می تواند از تمامی حالات آن استفاده کند و لذت ببرد.

ورزش کردن با دوچرخه ثابت سبب می شود تا چربی سوزی در بدن کاربر زودتر اتفاق بیفتد و در حین انجام ورزش موجب تقویت سیستم قلبی - عروقی و حتی دستگاه تنفسی شود و دچار بسیاری از بیماری های خطرناک نشود. استفاده از دوچرخه ثابت باعث می شود، عضلات و ماهیچه های کاربر تقویت شود و اندام های تحتانی مانند؛ باسن خوش فرم تر شوند. وزن این دستگاه 18 کیلوگرم است که با کمک چرخ هایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر به راحتی می تواند این دستگاه را جابه جا کند و در هر مکانی که دوست دارد از این وسیله استفاده کند.
 
دارای ابعاد کارتن 47*26*61 سانتی متر است که انتقال نیرو تسمه ای انجام می شود. این دستگاه دارای ابعاد 120*52*88 سانتی متر و 18.5 کیلوگرم وزن می باشد. این دستگاه مگنتی دستی که کاربر در هر سن و سالی می تواند به راحتی از این دوچرخه استفاده کند و در راحتی کامل ورزش و تمرینات مورد نظر خود را انجام دهند. این دوچرخه ثابت روبیمکث دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است که کاربر می تواند در صورت بروز مشکلی از آن استفاده کند.
 



تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دارای ابعاد کارتن 50*24*61 سانتی متر است که انتقال نیرو تسمه ای انجام می شود. این دستگاه دارای ابعاد 113*51*85 سانتی متر و 18 کیلوگرم وزن می باشد. این دوچرخه ثابت تا 8 درجه مقاومت متفاوت دارد که برای انجام تمرینات سخت و آسان تنظیم می شود و کاربر می تواند از تمامی حالات آن استفاده کند و لذت ببرد.

ایندوچرخه ثابت نشسته زین قابل تنظیم دارد که می توانید مطابق میل کاربر تنظیم شود و دارای مانیتوری است که می تواند به راحتی سرعت، کالری، زمان، ضربان قلب و مسافت طی شده توسط کاربر خود را نشان دهد و او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی و اجرا کند تا به هدف نهایی خود برسد. استفاده از دوچرخه ثابت باعث می شود، عضلات و ماهیچه های کاربر تقویت شود و اندام های تحتانی مانند؛ باسن خوش فرم تر شوند.
وزن این دستگاه 18 کیلوگرم است که با کمک چرخ هایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر به راحتی می تواند این دستگاه را جابه جا کند و در هر مکانی که دوست دارد از این وسیله استفاده کند. ورزش کردن بادوچرخه ثابت سبب می شود تا چربی سوزی در بدن کاربر زودتر اتفاق بیفتد و در حین انجام ورزش موجب تقویت سیستم قلبی و عروقی و حتی دستگاه تنفسی شود و دچار بسیاری از بیماری های خطرناک نشود. این دستگاه مگنتی که کاربر در هر سن و سالی می تواند به راحتی از این دوچرخه استفاده کند و در راحتی کامل ورزش و تمرینات مورد نظر خود را انجام دهند. این دستگاه دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است که کاربر می تواند در صورت بروز مشکلی از آن استفاده کند.
 



تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

نمونه دیگری از دوچرخه ثابت ساخت شرکت دی کی سیتی است که دارای ابعادی برابر با 158 سانتی متر طول ، 66 سانتی متر عرض و ارتفاعی برابر با 119 سانتی متر است. زین در این مدل دوچرخه ثابت دی کی سیتی تنها به صورت عمودی قابل تنظیم است و امکان تنظیم افقی آن وجود ندارد. به منظور حمل آسان دستگاه، در هنگام طراحی ، در قسمت زیرین این دوچرخه ثابت چینی ، چرخ تعبیه شده است.

نمایشگر ال سی دی در این نمونه دوچرخه ثابت نشسته ، به مانند سایر انواع  دوچرخه ثابت ، مواردی همچون سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب را نمایش میدهد. با خرید دوچرخه ثابت از هایپرجیم ، 3 سال گارانتی نیز به شما ارائه می شود. ارسال و نصب دستگاه نیز به صورت رایگان انجام می شود.این دوچرخه ثابت دارای عملکردی به صورت مگنتی می باشد. تحمل وزن در این دستگاه برابر با 120 کیلوگرم می باشد. ارتفاع در این مدل دوچرخه ثابت به موجب تنظیم صندلی در حالت عمودی ، امکان پذیر است.




تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دوچرخه ثابت دی کی سیتی مدل از دیگر مدل های دوچرخه ثابت مناسب برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم است که توسط شرکت چینی دی کی سیتی طراحی و تولید شده است. این مدل دوچرخه ثابت چینی دارای سیستم مگنتی است و همانطور که گفته شد، یک وسیله ورزشی مناسب و ایده آل برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم می باشد. به موجب امکان تنظیم حالت زین در به دو صورت افقی و عمودی ، امکان تنظیم ارتفاع با استفاده از صندلی در این مدل دوچرخه ثابت وجود دارد.

نمونه ای دوچرخه ثابت با عملکرد مگنتی و ابعاد 131*65*170سانتی متر است. تحمل وزن این دوچرخه ثابت 120 کیلوگرم می باشد به منظور حمل آسان و سهولت جابه جایی، در زیر این دوچرخه ثابت چینی ، چرخ تعبیه شده است. مانیتور این دستگاه همچون سایر انواع دوچرخه ثابت دی کی سیتی به صورت ال سی دی بوده و ویژگی هایی همچون سرعت، زمان، کالری، مسافت و ضربان قلب را نمایش می دهد.

درجات تنظیم مقاومت سرعت در این مدل  دوچرخه ثابت پشتی دار دارای 8 حالت مقاومتی مختلف است که این امکان را به کاربر می دهد تا در شرایط سخت و آسان به رکاب زدن بپردازد. دوچرخه ثابت چینی دی کی سیتی در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم به همراه دو سال گارانتی به فروش می رسد. نصب و ارسال دوچرخه ثابت کاملا رایگان است و امکان خرید اقساطی دوچرخه ثابت نیز از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم وجود دارد.




تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

یک دوچرخه ثابت در ابعاد 117*51*84 سانتی متر است که دارای سیستم با عملکرد مگنتی می باشد. تحمل وزن در این نمونه دوچرخه ثابت دی کی سیتی تا 110 کیلوگرم می باشد، بدین معنی که تنها افراد زیر 110 کیلوگرم می توانند از این دستگاه برای ورزش و تناسب اندام بهره ببرند. زین در این مدل دوچرخه ثابت چینی تنها در حالت عمودی قابل تنظیم است و امکان تنظیم افقی زین وجود ندارد. نمایشگر در این دوچرخه ثابت نیز به صورت LCD بوده و مواردی همچون زمان کار با دوچرخه ثابت ، مسافت طی شده ، کالری مصرفی کاربر، تعداد ضربان قلب و سرعت حرکت کاربر بر روی دستگاه را نمایش می دهد.این دوچرخه ثابت نشسته که در کشور تایوان تولید می شود در سراسر جهان به فروش می رسد.

مقاومت سرعت در دوچرخه ثابت تعیین کننده درجه سختی برای رکاب زدن است که در این دستگاه دارای 8 حالت مختلف است. برای تضمین اصالت دستگاه، این دوچرخه ثابت نشسته در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با دو سال گارانتی به فروش می رسد. تمام انواع دوچرخه ثابت با برندهای مختلف که در فروشگاه هایپرجیم عرضه می شوند دارای ارسال و نصب رایگان می باشند و در هنگام خرید دوچرخه ثابت ، یک عدد ترازوی وزن کشی نیز به عنوان هدیه برای شما خریداران عزیز ارسال می شود.




تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: