قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت باشگاهی پشتی دار ساخت کشور تایوان است و با ابعاد 76×33×131 سانتی متر و وزن 63 کیلوگرم تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند. این دوچرخه ثابت دارای دیسک 12 کیلوگرمی بوده و مقاومت آن در برابر رکاب زدن با عملکرد الکترومگنتی برای انجام تمرینات دشوار و آسان قابل تنظیم می باشد. برنامه دستی و ریکاوری، قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی، 12 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، برنامه HRC یا همان برنامه ضربان قلب، برنامه Heart Receiver و دو چرخ جلو جهت جا به جایی آسان از امکانات این دستگاه محسوب می شود.

مانیتور LCD این دستگاه سرعت، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، مدت تمرین، ضربان قلب، Watt و RPM بدن کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را برای خود طراحی کند. این دستگاه هوازی برای برای تناسب اندام، چربی سوزی، لاغری، عضله سازی، تقویت سیستم قلبی – عروقی بدن، بهبود سیستم تنفسی و... کاربرد دارد. دوچرخه ثابت اسپرتاپ B 5300 شامل یک سال ضمانت می شود.
 
<%= Title %>
 



تاریخ: یک شنبه 19 دی 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دوچرخه ثابت باشگاهی مبله که توسط شرکت SPORTOP تایوان طراحی و تولید شده است و با ابعاد 76×33×131 سانتی متر، 63 کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه با سیستم الکترومگنت این امکان را به کاربر می دهد که برای انجام تمرینات دشوار و آسان مقاومت رکاب زدن را به سادگی و با فشار یک دکمه که بر روی مانیتور قرار دارد تنظیم کند. دیسک آن 12 کیلوگرم وزن دارد. دارا بودن برنامه دستی و ریکاوری، 12 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، برنامه HRC، برنامه Heart Receiver، قابلیت برنامه ریزی برای دستگاه، قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی، قابلیت تنظیم پشتی صندلی جهت تنظیم موقعیت کاربر، دارا بودن پشتی طبی، دارا بودن ریل آلمینیومی برای سهولت در تنظیم صندلی، قابلیت تنظیم مگنت دستگاه از روی صندلی و دو چرخ جلو برای جا به جایی آسان و سهولت در حمل و نقل از امکانات این دوچرخه ثابت محصوب می شود.

مانیتور LCD و بزرگ این دوچرخه سرعت، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، مدت تمرین، ضربان قلب، Watt و RPM بدن کاربر را نشان می دهد. این دستگاه هوازی برای برای تناسب اندام، چربی سوزی، لاغری، عضله سازی، تقویت سیستم قلبی – عروقی بدن، بهبود سیستم تنفسی و... کاربرد دارد. دوچرخه ثابت باشگاهی اسپرتاپ B 900 شامل یک سال ضمانت می شود.




تاریخ: یک شنبه 19 دی 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دوچرخه ثابت باشگاهی دیسکی ساخت شرکت SPORTOP تایوان که با ابعاد 113×59×110 سانتی متر و وزن 55 کیلوگرم تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند. قابلیت تنظیم دسته به صورت افقی و عمودی برای متناسب شدن با اندام ورزشکار، قابلیت تنظیم افقی و عمودی زین که با تنظیم عمودی زین ارتفاع دوچرخه ثابت نیز تغییر می کند و با قد کاربر متناسب می شود، محل نگهداری قمقمه آب، پدال تسمه دار که پا را روی رکاب نگه می دارد، قابلیت تنظیم مقاومت رکاب زدن برای انجام تمرینات دشوار و آسان و دو چرخ در جلو برای سهولت در جا به جایی و حمل دستگاه از امکانات این دوچرخه ثابت محسوب می شود. دیسک آن 21 کیلوگرمی است. این دستگاه هوازی برای تناسب اندام، چربی سوزی، لاغری، عضله سازی، تقویت سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی کاربرد دارد و ورزش دوچرخه سواری را شبیه سازی می کند. دوچرخه ثابت اسپرتاپ CB 800 شامل یک سال ضمانت می شود.




تاریخ: یک شنبه 19 دی 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 ساخت کشور، تحت لیسانس کشور تایوان است. نمایشگری که بر روی این دوچرخه ثابت نصب شده است، میتواند به راحتی مسافت، سرعت، کالری، زمان، ضربان قلب و مسافت طی شده توسط کاربر خود را نشان دهد و او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی و اجرا کند تا به هدف نهایی خود برسد، ورزش کردن با دوچرخه ثابت سبب میشود تا چربی سوزی در بدن کاربر زودتر اتفاق بیفتد و در حین انجام ورزش موجب تقویت سیستم قلبی - عروقی و حتی دستگاه تنفسی شود و دچار بسیاری از بیماری های خطرناک نشود. این دوچرخه ثابت میتواند به راحتی تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکلی هم نشود. این دستگاه دارای 2 چرخ در قسمت پایینی و جلوی دستگاه می باشد که این امکان را به کاربر خود می دهد تا بتواند به راحتی آن را جابه جا کند و در هر مکانی که می خواهد از آن استفاده کند. با ورزش کردن با دوچرخه ثابت ماهیچه های پا تقویت و باعث فرم دهی به آنها میشود. این دوچرخه ثابت دارای عملکردی مگنتی تا 15 دنده متفاوت میباشد که میتواند به راحتی برای تمرینات سخت و آسان  تنظیم شود.

 




تاریخ: شنبه 4 دی 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دارای ابعاد 63*27.5*114 سانتی متر است که به وسیله دو چرخی که برای آن در نظر گرفته شده است، کاربر به راحتی می تواند این دستگاه را جابه جا کند و در هر مکانی که دوست دارد آن را قرار دهد و از این وسیله استفاده کند. این دوچرخه ثابت دارای دیسک 8 کیلوگرمی است که میتواند تا 130 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی شود. این دوچرخه ثابت میتواند تا 8 دنده متفاوت برای انجام تمرینات سخت و آسان تنظیم شود و کاربرش از تمامی حالات آن استفاده کند و لذت ببرد. این دوچرخه به نحوی طراحی شده است که دسته های آن با فیزیک کاربر تنظیم شده و زین نیز میتواند به صورت افقی مطابق میل کاربر تنظیم شود.

وزن این دستگاه 33 کیلوگرم است که با کمک چرخ هایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر به راحتی میتواند این دستگاه را جابه جا کند و در هر مکانی که دوست دارد از این وسیله استفاده کند و از مزایای آن لذت ببرد. نمایشگر این دستگاه میتواند به راحتی مسافت، سرعت، کالری، زمان، ضربان قلب و مسافت طی شده توسط کاربر خود را نشان دهد و او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی و اجرا کند تا به هدف نهایی خود برسد.

استفاده از دوچرخه ثابت  باعث می شود عضلات و ماهیچه های کاربر تقویت شود و اندام های تحتانی مانند؛ باسن خوش فرم تر شوند. ورزش کردن با دوچرخه ثابت سبب می شود تا چربی سوزی در بدن کاربر زودتر اتفاق بیفتد و در حین انجام ورزش موجب تقویت سیستم قلبی و عروقی و حتی دستگاه تنفسی شود و دچار بسیاری از بیماری های خطرناک نشود. این دستگاه دارای جای بطری آب نیز می باشد تا در هنگام انجام دادن ورزش آب خوردن را فراموش نکنید و بدنتان کمبود آب را احساس نکند.




تاریخ: شنبه 4 دی 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: