قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 یکی دیگر از انواع دوچرخه ثابت است که با داشتن عملکرد مگنتی برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم ایده آل و مناسب است. این نمونه دوچرخه ثابت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع با استفاده از تنظیم عمودی صندلی است. به منظور سهولت در حمل این دستگاه، در هنگام طراحی دوچرخه ثابت ، در قسمت زیرین آن چرخ تعبیه شده است. تنظیم زین به صورت افقی و عمودی از ویژگی های انواع دوچرخه ثابت است. البته زین در این دستگاه تنها به صورت عمودی قابل تنظیم می باشد. نمایشگر ال سی دی تقریبا در تمام انواع دوچرخه ثابت پاندا وجود دارد که نشان دهنده مواردی نظیر زمان حرکت کاربر، کالری مصرفی وی در هنگام تمرین با دوچرخه ثابت ، سرعت حرکت، مسافت طی شده و ضربان قلب است.

این دوچرخه ثابت فاقد قابلیت اتصال به بلوتوث و همچنین برنامه body fat می باشد. با این وجود برای رکاب زدن به صورت سخت و آسان، درجه تنظیم مقاومت سرعت در این نمونه دوچرخه ثابت دارای 8 حالت می باشد. هموطنان عزیز می توانند در هر کجای ایران که هستند با خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه هایپرجیم، دستگاه را به صورت رایگان درب منزل خود دریافت نمایند علاوه بر این نصب دوچرخه ثابت نیز کاملا به صورت رایگان صورت می گیرد. این دوچرخه ثابت چینی که تحت لیسانس تایوان است، با دو سال گارانتی عرضه می شود. امکان خرید اقساطی دوچرخه ثابت از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم نیز وجود دارد که شرایط آن به طور مفصل در بخش فروش اقساطی دوچرخه ثابت توضیح داده شده است.

 





تاریخ: چهار شنبه 19 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 یکی از انواع دوچرخه ثابت است که دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. این نوع دوچرخه ثابت پاندا به گونه ای طراحی شده است که برای افراد حرفه ای بسیار مناسب است. نوع سیستم در این دستگاه به صورت مگنتی می باشد. این دوچرخه ثابت به صورت دومنظوره تولید شده است و دارای عملکرد خانگی و باشگاهی است. کاربرد این نمونه دوچرخه ثابت چینی هم برای ورزش است و هم می توان از آن به منظور لاغری استفاده کرد. عملکرد این دستگاه موجب بهبود عملکرد قلبی –عروقی و همچنین چربی سوزی می شود.

مدل 925 دوچرخه ثابت پاندا دارای تحمل وزن بالایی است و افراد تا وزن 150 کیلوگرم می توانند از این تجهیزات ورزشی بهترین استفاده را داشته باشند. مقاومت سرعت در این دستگاه از حالت کم تا زیاد قابل تنظیم می باشد. از این رو فرد می تواند با استفاده از این دوچرخه ثابت در شرایط با سختی های مختلف به رکاب زدن بپردازد. زین در این دوچرخه ثابت در دوحالت افقی و عمودی قابل تنظیم است. به منظور حمل آسان دوچرخه ثابت، در هنگام طراحی دستگاه ، در زیر این دوچرخه اسپینینگ ، چرخ تعبیه شده است. این دوچرخه ثابت نیز به مانند سایر انواع دوچرخه ثابت چینی پاندا دارای 2 سال گارانتی است که در هنگام خرید دوچرخه ثایت به همراه دستگاه ارائه می شود و متضمن کیفیت و اصالت دستگاه می باشد. علاوه براین، از دیگر مزایای خرید دوچرخه ثابت از هایپرجیم ، نصب و ارسال رایگان دستگاه است.




تاریخ: چهار شنبه 19 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

یک نوع دوچرخه ثابت دو منظوره است که هم دارای کاربرد باشگاهی است و هم می توان از آن به عنوان یک تجهیزات ورزشی خانگی استفاده کرد. عملکرد این دوچرخه ثابت به گونه ای است که موجب بهبود عملکرد قلبی، عروقی و چربی سوزی می شود. نوع این دوچرخه، اسپینینگ است که در  آن امکان تظیم ارتفاع صندلی در دو حالت افقی و عمودی وجود دارد. این نمونه دوچرخه ثابت پاندا قادر به تحمل وزن افراد تا وزن 130 کیلوگرم می باشد.

پاندا یک برند دوچرخه ثابت چینی است که تحت لیسانس تایوان تولید می شود. در فروشگاه هایپرجیم ، فروش دوچرخه ثابت با دو سال گارانتی همراه است که این گارانتی برای تضمین کیفیت کالا می باشد. با خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه هایپرجیم، در هر کجای ایران که باشید، دستگاه به صورت رایگان برای شما ارسال و نصب می شود. امکان خرید اقساطی دوچرخه ثابت برای  افراد علاقه مند به دوچرخه ثابت وجود دارد. از مزیت های این نوع خرید، این است که در هنگام خرید اقساطی دوچرخه هیچ مبلغی به عنوان سود به قیمت دوچرخه ثابت اضافه نخواهد شد و شما تنها همان مبلغ اصلی را طی چند قسط پرداخت خواهید کرد.




تاریخ: دو شنبه 3 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 از انواع دوچرخه ثابت است که به موجب داشتن چرخ، حمل و جابه جایی آن آسان است. انواع دوچرخه ثابت پاندا تحت لیسانس تایوان بوده و در کشور چین ساخته و تولید می شوند. این دوچرخه ثابت از انواع دوچرخه ثابت است که دارای عملکرد مگنتی است و علاوه بر این قادر به تحمل وزن تا 110 کیلوگرم می باشد. از این رو افراد تا این وزن می توانند از این نمونه دوچرخه ثابت برای تمرین و تناسب اندام به صورت مطلوب استفاده نمایند. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و زین در این دوچرخه ثابت به دو صورت افقی و عمودی قابل تنظیم می باشد.

مانیتور این دوچرخه ثابت از انواع مانیتورهای ال سی دی بوده که مواردی همچون زمان، کالری، سرعت، مسافت و ضربان قلب را به نمایش می گذارد. مقاومت رکاب زدن در این دوچرخه ثابت چینی در 8 حالت سخت و آسان قابل تنظیم است. ارسال و نصب رایگان به تمام نقاط کشور از جمله مزیت های خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم است. برای تضمین کیفیت این دستگاه، دوچرخه ثابت پاندا با دو سال گارانتی به فروش می رسد.




تاریخ: دو شنبه 3 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

نمونه ای از دوچرخه ثابت با عملکرد مگنتی می باشد. این دستگاه یکی از انواع دوچرخه ثابت تولیدی توسط شرکت پاندا است که قادر به تحمل وزن تا 100 کیلوگرم می باشد. ارتفاع در این نمونه دوچرخه ثابت پاندا قابل تنظیم است و زین نیز در این دستگاه دارای قابلیت تنظیم عمودی می باشد. البته زین در این نمونه دوچرخه ثابت چینی فاقد قابلیت تنظیم افقی می باشد.

دوچرخه ثابت نیز به مانند تردمیل دارای یک صفحه نمایش است که فاکتورهایی نظیر زمان کار با دستگاه، کالری مصرفی، سرعت، مسافت و تعداد ضربان قلب کاربر را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش در این تجهیزات ورزشی به صورت ال سی دی می باشد. از ویژگی هایی که باید در هنگام خرید دوچرخه ثابت به آن توجه کرد، قابلیت تنظیم مقاومت سرعت دستگاه است. این دوچرخه ثابت دارای 8 حالت مقاومتی می باشد. از این رو کاربر می تواند در 8 حالت شرایط سخت و آسان به رکاب زدن بپردازد. دوچرخه ثابت پاندا ساخت کشور چین بوده و تحت لیسانس تایوان است. این دستگاه در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با دو سال گارانتی به فروش می رسد. نصب و ارسال دوچرخه ثابت به تمام نقاط کشور رایگان می باشد.




تاریخ: دو شنبه 3 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: