قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 ساخت کشور چین، تحت لیسانس آمریکا میباشد. این دوچرخه خانگی دارای 72 کیلوگرم وزن میباشد که میتواند به راحتی 170 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند و کاربر با حداکثر این وزن به راحتی با آن ورزش کند. این دوچرخه با ابعاد 1450*650*1630 است که کاربردی باشگاهی دارد. وزن این دستگاه 33.8 کیلوگرم است که میتواند به واسطه بدنه محکمی که دارد به راحتی میتواند تا 170کیلوگرم را تحمل کند و کاربر به وسیله آن تحرک داشته باشد، ورزش خوبی انجام دهد و لذت ببرد.

از ویژگی های خوب این دوچرخه ثابت آن است که کاربرمیتواند با استفاده از نمایشگر LED آن به خوبی اطلاعات مربوط به زمان، مسافت، کالری مصرفی و ضربان قلب خود را دریافت کرده و با اطلاع از آن برنامه ورزشی خوبی را برای خود طراحی کند. صندلی این دوچرخه به صورت ارگونومیک بوده که در راحتی کاربر بسیار موثر خواهد بود و لذت استفاده از این دوچرخه را چند برابر خوهد کرد. انجام دوچرخه سواری برای افرادی که میخواهند توان هوازی خود را افزایش دهند از طرف پزشکان متخصص انجام این ورزش توصیه شده است.

شما با استفاده از این دوچرخه ثابت باشگاهی میتوانید به راحتی عضلات پشت ران، سرینی و عضلات چهار سر خود را تقویت کنید و با نگاه کردن به نمایشگر دستگاه همیشه کنترل تمرینتان را در دست داشته باشید. این دوچرخه ثابت دارای تسمه POLY –V است که برای نرمی حرکت حین تمرین بسیار موثر است. این دستگاه دارای 8 برنامه از پیش تعیین شده است که قابلیت برنامه ریزی دستی نیز دارد و کاربر به راحتی میتواند برنامه دلخواه خود را با این دستگاه دنبال کند.

این دستگاه دارای قابلیت تنظیم فشار تمرینی دستگاه در 16 سطح متفاوت را دارد که به کاربر خود این اجازه را میدهد تا دوچرخه سواری را در سطوح مختلف را امتحان کند و لذت ببرد. بدنه این دستگاه فوق حرفه ای است که میتواند فشار وارده در حین تمرین را به راحتی تحمل کند. این دوچرخه انرژی مصرفی خود را از ژنراتور تعبیه شده در بدنه اصلی خود بدست می آورد. به یاد داشته باشید که گارانتی این دستگاه دارای1 سال است که میتوانید در صورت بروز خرابی یا پیش آمد مشکلی از آن استفاده کنید.




تاریخ: چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:دوچرخه ثابت باشگاهی,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دارای 1 سال گارانتی و ساخت کشور تایوان تحت لیسانس آمریکا میباشد. این دوچرخه ثابت با داشتن وزنی معادل 59 کیلوگرم قادر است تا 170 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی شود. این دوچرخه ثابت ایستاده دارای ژنراتوری بوده که برای تامین نیروی مصرفی دستگاه تعبیه شده است. صفحه نمایشگر این دوچرخه ثابت LED میباشد که قابلیت آن را دارد تا سرعت، زمان، انرژی مصرفی و ضربان قلب کاربر خود را نشان دهد تا او با در نظر گرفتن شرایط عمومی بدن خود به ورزش کردن ادامه دهد.

این دوچرخه ثابت طوری طراحی و ساخته شده است که دارای قابلیت تنظیم فشار تمرینی دستگاه در 16 سطح متفاوت، 8 برنامه از پیش تنظیم شده است که به راحتی کاربر با انتخاب از میان این برنامه ها میتواند ورزش خوبی را تجربه کند و از ورزش کردن خود لذت ببرد. قابلیت تنظیم دستی این دوچرخه این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به طور دلخواه از برنامه مخصوص به خود که طراحی کرده است، استفاده کند و ورزش دلخواه خود را انجام دهد. ابعاد این دوچرخه بعد از نصب آن 1470*650*1210 بوده که مجهز شده است به تسمه POLY-V برای نرمی حرکت در حین تمرین که برای کاربر رکاب زدن آسانی را به وجود می آورد و از فشار آوردن زیاد به مفاصل و ستون فقرات آن جلوگیری میکند. بدنه اصلی این دستگاه فوق حرفه ای و محکم ساخته شده است که میتوان در مدت زمان طولانی فشار زیادی را تحمل کند و به آن آسیبی وارد نشود.

 




تاریخ: چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:دوچرخه ثابت,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

یکی از دستگاه های کم وزن و کاربردی می باشد. این دوچرخه ثابت با داشتن وزن کلی برابر با 18.6 کیلوگرم، قادر به تحمل وزن تا 90 کیلوگرم می باشد. به عبارت دیگر ، افراد تا وزن 90 کیلوگرم می توانند به صورت کاربردی از این مدل دوچرخه ثابت استفاده نمایند. از خصوصیات این دستگاه می توان به عملکرد مغناطیسی آن اشاره کرد. دستگاه مذکور از انواع دوچرخه ثابت نشسته است که بسیار پرطرفدار می باشد.

زین یکی از اجزا دوچرخه ثابت است که گاها قابل تنظیم در حالت های مختلف می باشد. در این مدل دوچرخه ثابت کیپ فیت ، امکان تنظیم زین در حالت عمودی وجود دارد. سهولت در جابه جایی دستگاه ممکن است برای برخی از افراد مهم بوده و به عنوان یک مزیت در هنگام خرید دوچرخه ثابت مطرح باشد. در این مدل دستگاه، برای جابه جایی آسان تر دوچرخه ثابت ، چرخ هایی در قسمت تحتانی آن تعبیه شده است.

این مدل دوچرخه ثابت چینی دارای مانیتور ال سی دی برای نمایش زمان ، کالری، میزان سرعت، مسافت طی شده با دستگاه و همچنین ضربان قلب کاربر می باشد. به منظور توانایی رکاب زدن در شرایط با سختی های متفاوت ، این مدل دوچرخه ثابت دارای 8 حالت مقاومتی می باشد. در هنگام فروش دوچرخه ثابت ، یک سال گارانتی نیز همراه دستگاه ارائه می شود. علاوه بر این نصب و ارسال این دستگاه نیز به سراسر نقاط ایران رایگان می باشد.




تاریخ: سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب: دوچرخه ثابت کیپ فیت,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 یکی دیگر از نمونه های دوچرخه ثابت نشسته است که توسط شرکت کیپ فیت طراحی شده است. این دوچرخه ثابت دارای عملکرد مگنتی است و وزن کلی آن معادل با 32 کیلوگرم است. با توجه به وزن این مدل دوچرخه ثابت کیپ فیت ، به منظور سهولت در حمل این دستگاه، در قسمت زیرین آن چرخ هایی تعبیه شده است. این دوچرخه ثابت قادر به تحمل وزن تا 80 کیلوگرم است. بنابراین افراد تا وزن 80 کیلوگرم می توانند برای خرید دوچرخه ثابت ، این مدل را به عنوان یک دستگاه ایده آل در نظر بگیرند.

زین در این مدل دوچرخه ثابت چینی ، تنها در حالت عمودی قابل تنظیم است و امکان تنظیم زین به صورت افقی در این دستگاه طراحی نشده است. ابعاد این مدل دوچرخه ثابت به شرح زیر است:

    ارتفاع دستگاه برابر با 113.5 سانتی متر
    عرض دوچرخه ثابت 47 سانتی متر
    طول دستگاه 87.5 سانتی متر

اطلاعاتی که در نمایشگر ال سی دی این مدل دوچرخه ثابت به نمایش گذارده می شود عبارت است از: زمان کار با دستگاه، کالری مصرف شده توسط کاربر ، سرعت رکاب زدن، مسافت طی شده و همچنین ضربان قلب کاربر. این مدل دوچرخه ثابت کیپ فیت نیز به مانند بسیاری دیگر از مدل ها دارای 8 حالت مقاومتی است که امکان رکاب زدن در شرایط با سختی های متفاوت را فراهم می کند.

فروش دوچرخه ثابت با این مدل در فروشگاه هایپرجیم با یک سال گارانتی همراه است. این گارانتی به عنوان تضمینی برای کیفیت این دستگاه می باشد. علاوه بر این ارسال و نصب این دوچرخه ثابت به تمام نقاط کشور به صورت رایگان خواهد بود.

 





تاریخ: سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب: دوچرخه ثابت کیپ فیت,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 محصولی دیگر از شرکت کیپ فیت است که نسبتا دارای وزن بالایی می باشد. این دوچرخه ثابت در ابعاد 151 سانتی متر در 61 سانتی متر در 85 سانتی متر طراحی شده است و دارای وزن کلی 26 کیلوگرم است.با وجود وزن نسبتا بالای این مدل دوچرخه ثابت کیپ فیت، تحمل وزن در این دستگاه تنها 80 کیلوگرم می باشد. بدین معنی که افراد تنها تا وزن 80 کیلوگرم می توانند از این مدل دوچرخه ثابت چینی به صورت ایده آل و کاربردی استفاده نمایند.

نکته دیگری که در این مدل دوچرخه ثابت حائز اهمیت است، قابلیت تنظیم زین آن به دو صورت افقی و عمودی است که موجب می شود تا ارتفاع دوچرخه ثابت نشسته مورد نظر در هر دو حالت افقی و عمودی قابل تنظیم باشد. از مزایای دیگر این مدل دستگاه ، می توان به وجود چرخ ، جهت حمل و جابه جایی آسان تر اشاره کرد. مانیتور نیز از امکانات این دوچرخه ثابت است که برای نمایش زمان ، سرعت حرکت، کالری مصرفی ، مسافت طی شده و همچنین ضربان قلب کاربر طراحی شده است.

درجات تنظیم مقاومت سرعت در انواع مختلف دوچرخه ثابت متفاوت و متغیر است. در این دستگاه ، دوچرخه ثابت کیپ فیت دارای 8 حالت مقاومتی است که به کاربر این امکان را می دهد که در شرایط با سختی های متفاوت به رکاب زدن بپردازد. از نظر کیفیت این مدل دستگاه دارای کیفیت مطلوبی است و به منظور ضمانت، فروشگاه هایپرجیم این مدل دوچرخه ثابت را با یک سال گارانتی به فروش می رساند.

 





تاریخ: سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب: دوچرخه ثابت کیپ فیت,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

از انواع دوچرخه ثابتهای دومنظوره (خانگی و باشگاهی) می باشد که از مدلهای پر طرفدار و حرفه ای دوچرخه ثابت است.
وزن قابل تحمل دستگاه 140 کیلوگرم ست یعنی کاربر با حداکثر وزن 140 کیلوگرم به راحتی می تواند با استفاده از آن به انجام تمرینات ورزشی خود بپردازد.زین در این مدل اسپینینگ در هر دو جهت بالا و پایین و جلو و عقب تنظیم می شود بنابراین افراد با ویژگی های بدنی مختلف می توانند از آن استفاده کنند.دستگاه دارای چرخ ثابت دیسکی ست و وزن دیسک آن 18 کیلوگرم می باشد.امکانات اضافه ایندوچرخه ثابت فلکسی فیت قمقه و زنجیر می باشد.این دوچرخه فلکسی فیت نیز همانند سایر مدلهای ان دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشد.

 




تاریخ: شنبه 13 شهريور 1395برچسب: دوچرخه اسپینینگ فلکسی فیت ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

ساخت کمپانی فلکسی فیت می باشد که در کشور چین فعالیت می کند.استفاده از این دوچرخه ثابت برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم مجاز می باشد.سیستم این دوچرخه ثابت به شکل مگنتی عمل می کند و مقاومت آن تا 8 درجه تنظیم می گردد یعنی کاربر می تواند با استفاده از آن در 8 حالت مختلف از سخت تا آسان به رکاب زدن بپردازد.زین در این دوچرخه ثابت به هر دو صورت عمودی و افقی قابل تنظیم است و هر کس می تواند آن را با توجه به شرایط فیزیکی بدن خود تنظیم و به راحتی از آن استفاده نماید.
صفحه نمایشگر دستگاه قابلیت نمایش اسکن، سرعت، مسافت، زمان، کالری و نبض را دارد.این دوچرخه ثابت خانگی دارای قامه یک تکه است و ضمانت آن به صورت یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در هنگام خرید ارائه می گردد.

 




تاریخ: شنبه 13 شهريور 1395برچسب: دوچرخه ثابت فلکسی فیت ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دوچرخه ثابت دیسکی دو منظوره می باشد یعنی هم در خانه و هم در باشگاه بدنسازی می توان از آن به صورت حرفه ای استفاده نمود.وزن دیسک این دوچرخه ثابت 13 کیلوگرم و وزن خالص دستگاه 47.5 کیلوگرم است و حرکت زین در آن به هر چهار طرف جلو و عقب و بالا و پایین صورت می گیرد همچنین دسته های آن در حالات مختلف تنظیم می گردد بنابراین تنظیم صحیح آنها شرایط انجام یک تمرین ایده آل را برای کاربر مهیا می سازد.
وزن قابل تحمل در این دوچرخه اسپینینگ 140 کیلوگرم است بعلاوه این دوچرخه دارای قمقمه و زنجیر می باشد.محصول فوق ساخت کشور چین است که به دلیل شکل ظاهری اسپرت زیبا و کیفیت بالای آن از نمونه های پرطرفدار فلکسی فیت است که با یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش در هنگام خرید به شما عزیزان ارائه می گردد.

 




تاریخ: شنبه 6 شهريور 1395برچسب: دوچرخه اسپینینگ فلکسی فیت,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

از انواع مبله (پشتی دار) دوچرخه ثابت می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد.دسته آن ثابت و زین دستگاه تنها به شکل افقی قابل تنظیم می باشد.عملکرد دستگاه مغناطیسی بوده و در 8 حالت مختلف سختی قابل تنظیم است؛ یعنی شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا در سختی های مختلف به انجام تمرین بپردازد.ابعاد این دوچرخه ثابت مبله دارای طول 140،عرض 60 و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد. بنابراین باید در هنگام خرید به مکانی که قصد دارید دوچرخه را در آن قرار دهید دقت نمایید تا برای ابعاد دستگاه مناسب باشد.جهت جابجایی راحتتر دستگاه چرخهایی در زیر آن تعبیه شده است.به علاوه مانیتور آن مواردی از قبیل نبض، زمان، کالری، سرعت و مسافت را نمایش می دهد.این دوچرخه ثابت خانگی دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 




تاریخ: شنبه 6 شهريور 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 یک دوچرخه ثابت باشگاهی مبله (پشتی دار) است که البته استفاده از آن در موارد خانگی نیز مناسب می باشد.این دوچرخه ثابت قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارد و دارای دنده برقی ست. این دوچرخه ثابت فلکسی فیت دارای سیستم مگنتی بوده و مقاومت آن در 8 درجه سرعت مختلف تنظیم می گردد.قامه دوچرخه ثابت فوق یک تکه می باشد و به همین دلیل استحکام و مقاومت آن بسیار بالا ست.
این دوچرخه ثابت خانگی امکان برنامه ریزی و انجام تمرینات بر اساس برنامه خاصی را دارد.مانیتور آن نشان دهنده سرعت، کالری، مسافت و زمان می باشد همچنین زین دستگاه به شکل افقی (کشویی) تنظیم می گردد.این دوچرخه ثابت همانند سایر محصولات فلکسی فیت 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.

 




تاریخ: شنبه 6 شهريور 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

در کشور اسپانیا ساخته شده و هم برای مصارف خانگی و هم باشگاهی مناسب می باشد. این دوچرخه ثابت با ابعاد 142×62×130 تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل می کند. اندازه گیری ضربان قلب به دو طریق تماسی و تله متریک، 40 برنامه از پیش تعیین شده، برنامه منوآل، برنامه شخصی کاربر، تست آمادگی جسمانی، برنامه HRC ، صندلی ارگونومیک برای محافظت از کمر، بدنه منحصر به فرد با پروفیل خمیده و استحکام و طراحی بی نظیر،محل نگهداری بطری آب، چرخ جهت دجا به جایی آسان، ترمز مغناطیسی با دستگاه مولد برق و نیروی محرکه بدون تسمه که نیاز به روغن کاری ندارد از دیگر ویژگی های این دوچرخه ثابت نیمه باشگاهی می باشد.

هرگاه نخواهیم صفحه مانیتور این  دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس روشن باشد می توانیم بدون استفاده از برق با آن ورزش کنیم. مانیتور LED دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس LK7200سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، وات ثابت، جدول کنترل تمرین، ضربان قلب و RPM بدن کاربر را نشان می دهد.2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نشانه مرغوبیت این محصول اسپانیایی است.

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

تماس دفتر مرکزی : خط ویژه چهار رقمی ←  0216123

تماس در تهران : 02166055079

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002




تاریخ: دو شنبه 1 شهريور 1395برچسب: دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

ساخت کشور چین، تحت لیسانس اسپانیاست. نوع این سیستم، برقی میباشد. این دوچرخه ثابت دارای 12 درجه مختلف است که به راحتی میتوانید مقاومت دستگاه را تنظیم کنید و بعد از آن ورزش خود را شروع کنید. مانیتور دوچرخه ثابت میتواند زمان، کالری، اسکن، ضربان قلب، سرعت و مسافت را به نمایش درآورد تا ورزشکار به راحتی با اطلاع از وضعیت خود به ورزش کردن ادامه دهد. با استفاده از این دستگاه میتوانید محرک خوبی برای عضلات و حتی گردش خون خود باشید و ساق پا، مچ پا و زانو های خود را تقویت کنید.

این  مینی بایک بسیار ایده آل برای افرادی که در سنین بالا به سر میبرند و کم تحرک هستند یا مشکلی در حرکت کردن دارند است و این گونه افراد به راحتی با استفاده از این دستگاه میتوانند ورزش مفیدی را انجام دهند و تحرک داشته باشند. از ویژگی های مهم این دستگاه کنترل از راه دور با برنامه های متفاوت و حالت گردش و معکوس این مینی بایک است که اغلب مورد توجه ورزشکاران قرارر میگیرد.افرادی که بنا به دلایلی به آنها توصیه شده است که فیزیوتراپی انجام دهند، میتوانند به راحتی از این دوچرخه ثابت استفاده کنند و از جنبه درمانی این دستگاه هم استفاده کنند.




تاریخ: دو شنبه 1 شهريور 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: