قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

ساخت کشور چین بوده که دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد که در صورت پیش آمد مشکلی کاربر به راحتی می تواند از آنها استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کند. این دوچرخه دارای نمایشگری است که سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان می دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند، تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه ثابت چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند.

درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی بوده و این دوچرخه ثابت خانگی مغناطیسی می باشد و دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی و عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید.




تاریخ: شنبه 26 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشد که در صورت به وجود آمدن خرابی و مشکلی می توان از آنها استفاده و مشکل خود را حل کرد. دارای وزن 25 کیلوگرم است و به صورت مغناطیسی می باشد و عملکردی به صورت مگنتی دارد. سنسورهای ضربان قلب بر روی دستگیره های این دستگاه تعبیه شده است که با ارتباط دست با مانیتور میتواند به راحتی ضربان قلب کاربر را به نمایش در بیاورد.

کنترل کردن ضربان قلب علاوه بر مطلع شدن از سلامتی برای قرار دادن بدن در حالت چربی سوزی ضروری است. درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند.

این دوچرخه ثابت پشتی دار نشسته می باشد و نمایشگر این دوچرخه قادر است سرعت، مسافت، کالری و نبض کاربر را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. این دوچرخه دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت افقی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند.




تاریخ: شنبه 26 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 صورت مگنتی می باشد که می تواند افرادی تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکل خاصی هم نشود. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید. این دوچرخه ثابت دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت عمودی و افقی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند.

این دوچرخه ثابت فلکسی فیت ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی 5 سال خدمات پس از فروش است و مغناطیسی می باشد و نمایشگر این دوچرخه قادر است سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند. درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند




تاریخ: شنبه 26 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 مغناطیسی می باشد و نمایشگر این دوچرخه قادر است سرعت، مسافت، کالری و نبض بدن کاربر را به راحتی نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود می تواند تمرینات خوبی را طراحی و اجرا کند. درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به تناسب اندام، لاغری، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی- عروقی و سیستم تنفسی دست بیابید.

عملکرد این دوچرخه ثابت نشسته به صورت مگنتی می باشد که میتواند افرادی تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکل خاصی هم نشود. این دوچرخه دارای قابلیت تنظیم صندلی به صورت عمودی می باشد که کاربر به راحتی می تواند آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کند. به دلیل آنکه کاربر به راحتی بتواند این دستگاه را جابه جا کند و حمل آسانی داشته باشد، در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت می کند. این دوچرخه ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی 5 سال خدمات پس از فروش است.




تاریخ: شنبه 26 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دوچرخه ثابت خانگی ساخت کشور اسپانیا است و با طراحی فشرده و سنگین برای افرادی که تا 140 کیلوگرم وزن دارند مناسب می باشد. با این دستگاه می توان به صورت روزانه به انجام تمرینات سنگین و طولانی پرداخت؛ همچنین می توانید از اسمارت فون یا تبلت خود به عنوان نمایشگر دستگاه استفاده کنید و از تکنولوژی i.concept بهره ببرید.

توسط تکنولوژی بلوتوث دستگاه به سیستم عامل های Androidو ios متصل می شود و به شما تجربه تمرینی پرانگیزش را خواهد داد.در این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس اپلیکیشن های ویژه ای وجود دارد که امکان تمریناتی مانند Run On، BH by Kinomap ، Tread Monitor، Fit Console،Earth می دهد. کاربر می تواند در طی تمرین از اینترنت استفاده کرده و وارد شبکه های اجتماعی بشود و یا ایمیل های خود را چک کند. مانیتور این دستگاه حتی قابلیت اتصال به ویدئو و تلوزیون را هم دارد. در این دوچرخه ثابت حسگرهای متفوتی برای سازگاری با ضربان قلب وجود دارد.

این دوچرخه ثابت که به صورت نشسته است برای افرادی طراحی شده است که از مشکلات کمر رنج می برند یا به هر دلیل دیگری نمی خواهند به کمر آن ها فشار وارد بشود و سیستم گردش خودن را بهبود می بخشد.سیستم ترمز این دستگاه به صورت مغناطیسی عمل می کند و نیاز به نگه داری خاصی ندارد و توسط آن می توان رکاب زدنی نرم و بی سرو صدا را تجربه کرد. دارا بودن فریم باز برای جا به جایی راحت پاها، مانیتور LCD با نور پس زمینه، دسته هایی باقابلیت در دست گرفتن به حالت های مختلف، قابلیت تنظیم افقی صندلی، محل نگهداری بطری آب، 4 برنامه در سطوح مختلف، 4 برنامه کنترل قلب که به صورت اتوماتیک شدت تمرین را برای حفظ تعادل ضربان قلب تنظیم می کند، قابلیت برنامه ریزی برای 5 کاربر و برنامه تنظیم میزان وات برای بهینه کردن انرژی از 50 الی 280 وات از دیگر ویژگی های این دوچرخه ثابت محسوب می شود.

ارتفاع این دستگاه 92 سانتی متر، طول آن 154 و عرض آن 64 سانتی متر می باشد و 40 کیلوگرم وزن دارد. وزن فلای ویل دستگاه 12 کیلوگرم می باشد.این دوچرخه ثابت برای اهداف توانبخشی نیز طراحی شده است؛ به همین جهت دارای برنامه های خاصی مانند برنامه رندم که به واسطه آن هر بار مانیتور یک برنامه جدید را نمایش می دهد، تست ریکاوری که وضعیت آمادگی جسمانی ورزشکار را تحت کنترل در می آورد، سیستم اندازه گیری ضربان قلب به صورت تماسی، کنترل ضربان قلب بی سیم به واسطه کنترل کننده ضربان قلب با فرکانس رادیویی 5 کیلو هرتز است. مانیتور LCD دستگاه زمان، سرعت، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، وات و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می شود.




تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:دوچرخه ثابت خانگی,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

یکی از انواع دوچرخه ثابتهای بی اچ فیتنس ساخت کشور اسپانیا می باشد که دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.ابعاد کلی دستگاه دارای طول 104،ارتفاع 117 و عرض 49 سانتی متر است و با وزنی معادل 39 کیلوگرم برای استفاده افراد تا وزن 110 کیلوگرم مناسب می باشد.این دوچرخه ثابت دارای درجه دستی برای تنظیم شدت کار با دستگاه می باشد.

زین در این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس به هر دو صورت عمودی و افقی قابل تنظیم است و شرایط انجام یک ورزش ایده آل و راحت را برای کاربر محیا می کند.مانیتور ال سی دی دوچرخه ثابت فوق امکان نمایش مسافت، کالری، زمان و RPM را دارد.برای سهولت در جابجایی چرخهایی در زیر آن تعبیه شده است.این دوچرخه ثابت خانگی از انواع پرطرفدار دوچرخه ثابتها می باشد.

دستگیره های این دستگاه با 3 وضعیت در دست گرفتن در حالت حرکت و انجام تمرین نیز قابلیت تنظیم افقی و عمودی را دارد که باعث می شود بالاتنه کاربر خم و صاف بشود و شکم زودتر آب بشود. انتقال نیرو در این دستگاه توسط تسمهpoly-v انجام می شود که به معنی حذف زنجیر است و نیاز به نگه داری و روغن کاری ندارد و امکان رکاب زدن بی سر و صدا و را ایجاد می کند. تنظیم عمودی زین ارتفاع دوچرخه را تغییر می دهد و برای قد کاربر متناسب می شود. تنظیم افقی و عمودی زین امکان رکاب زدن درست و اصولی را برای کاربر فراهم می سازد. طراحی منحصر به فرد این دوچرخه اسپینینگ خانگی طوری است که ورزشکاران مبتدی به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. وزن فلای ویل این دوچرخه 18 کیلوگرم است. فلای ویل یک قرص گردان نسبتا سنگین است که به عنوان ذخیره کننده گشتاور زاویه ای به کار گرفته می شود و در مقابل تغییر سرعت ناگهانی مقاومت نشان می دهد و به یکنواخت نگه داشتن چرخش محور کمک می کند.




تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دارای ابعاد 107*64*104 سانتی متر است و طوری طراحی شده است که امکان تنظیم دستی آن وجود دارد و کاربر شخصا می تواند برنامه دلخواه خود را با استفاده از این دستگاه به اجرا در بیاورد. پدال های این دستگاه Dual spd- trekking می باشد که شامل حلقه های استاندارد و بست های کفش دوچرخه سواری است و کاربر با قرار گرفتن روی این دوچرخه می تواند از فعالیت و ورزش کردن خود لذت ببرد و به اهداف خود با سرعت بیشتری دست پیدا کند.

صندلی و دسته های این دوچرخه ثابت قابلیت تنظیم میکرونی دارند که این امکان را به کاربران خود می دهد تا آنها بتوانند با سایزهای بدنی متفاوت از این دستگاه استفاده کنند. این دوچرخه دارای محافظ بدنه که شامل ترکیبات شیمیایی ضد زنگ، روکش با دو لایه رنگ و زنجیرها با ویژگی ضد زنگ می باشد که شما می توانید به راحتی در فضای باز نیز از این دستگاه استفاده کرده و ورزش خود را دنبال کنید دستگیره هایی که روی این دستگاه تعبیه شده است، می تواند با 3 وضعیت متفاوت در دست گرفتن، قابلیت تنظیم افقی و عمودی و استفاده بسیار آسانی را برای خود فراهم کند.

قرار دادن نگه دارنده بطری آب روی این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس باعث می شود تا کاربر دستگاه نوشیدن آب را فراموش نکرده و بدن آنها دچار کم آبی نشود و به مشکلی برخورد نکند. چرخ هایی که بر روی این دستگاه قرار داده شده است، باعث می شود تا کاربر بتواند به راحتی این دستگاه را جابه جا کند و برای حمل آن مشکلی نداشته باشد. این دستگاه دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد و به راحتی می تواند با 44 کیلوگرم وزنی که دارد تا 115 کیلوگرم را تحمل کند و برای آن مشکلی به وجود نیاید.




تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 راهنمای برای خرید دوچرخه ثابت یکی از وظایف فروشندگان تردمیل نسبت به خریداران می باشد چرا که با توجه به تخصص و تجربه ای که فروشنده دارد می تواند بهترین انتخاب را در اختیار خریدار قرار دهد . در انتخاب خرید دوچرخه ثابت چند نکته قابل توجه می باشد ، سیستم دوچرخه ثابت های هایپرجیم باکیفیت و نسبت به مدل های قدیمی ، راحتی بیشتری را دارا میباشد .

تنظیم درجه سرعت دوچرخه ثابت ، هنگام ورزش کردن با دوچرخه ثابت میتوانید میزان سختی رکاب زدن را تعیین نمایید .
 
برنامه ورزشی اتوماتیک ، بیشتردوچرخه ثابت های پیشرفته دارای برنامه ورزشی از قبل تعیین شده است ، به این دلیل که میزان مصرفی کالری در هردوره ، ضربان قلب همزمان و میزان سختی رکاب را به تورخودکار کنترل می نماید .
 
نمایشگر دوچرخه ثابت ، یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت،امکانات و پیشرفته بودن نمایشگر دوچرخه ثابت می باشد که نشان دهنده ضربان قلب ، مقدار مصرف کالری ، قابلیت برنامه ریزی ورزشی ، نمایش بازی و نمایش نما به صورت انیمیشن و... میباشد .
 
تنظیم صندلی ، فرمان و ارتفاع ، اگر افراد مختلفی میخواهند از دوچرخه ثابت شما استفاده کنند بهتر است دوچرخه ای را انتخاب کنید که تنظیمات آن قابل تغییر باشد .
 
اگر برای استفاده از دوچرخه ثابت در منزل میخواهید استفاده کنید مثلا جلوی تلوزیون یا پنجره یا و... تغییر مکان دهید بهتر است دوچرخه ای را انتخاب کنید که دارای پایه چرخ دار باشد .
 



تاریخ: شنبه 5 فروردين 1396برچسب:استفاده از دوچرخه ثابت , برنامه ورزشی ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دوچرخه ثابت یک دستگاه ورزشی بسیار عالی برای انجام تمرینات هوازی در باشگاه ورزشی و منزل می باشد؛ با این وسیله می توان ورزش دوچرخه سواری را شبیه سازی کرد؛ به طوری که حتی دوچرخه سواران حرفه ای نیز از این دستگاه برای انجام تمرینات خود استفاده می کنند.نکته مهم در مورد دوچرخه ثابت این است که می بایست در حین تمرین برای وضعیت بدنی کاربر متناسب باشد؛ در این صورت کیفیت ورزش افزایش پیدا می کند و احتمال آسیب دیدگی کاهش می یابد. یکی از گزینه هایی که باید حتماً تنظیم بشود ارتفاع دوچرخه ثابت است.

ارتفاع دوچرخه ثابت به قد و طول پای ورزشکار بستگی دارد. برای این که بدانید ارتفاع دوچرخه برای شما مناسب هست یا خیر بر روی زین بنشینید و رکاب را در پایین ترین حالت نگه دارید؛ در این وضعیت زانو باید کمی خم باشد یا کنار دوچرخه بایستید؛ زین دوچرخه باید با استخوان لگن در یک راستا قرار بگیرد.
 
پس از این که ارتفاع زین را درست کردید، درجه مقاومت را تنظیم نمایید؛ مقاومت دوچرخه ثابت به دو صورت مگنتی و الکترومگنتی قابل تنظیم می باشد؛ در مدل های مگنتی با پیچاندن یک پیچ می توانید مقاومت را تنظیم نمایید؛ در مدل های الکترومگنتی مقاومت با فشار یک دکمه انجام می پذیرد؛ چون اغلب این دستگاه ها برنامه های از پیش تعیین شده ای دارند، در هنگام استفاده از برنامه ها مقاومت خود به خود تغییر می کند.
 
تنظیم بودن ارتفاع صندلی دوچرخه ثابت بر روی درجه مقاومت تاثیر دارد؛ اگر ارتفاع دوچرخه درست نباشد و مقاومت را افزایش بدهید؛ زانوها بیشتر آسیب می بینند؛ زیرا در هنگام پدال زدن فشار زیادی به لگن، مچ پا و زانوها وارد می شود.تنظیم زین نیز اهمیت به سزایی دارد و انعطاف پذیری را تحت تاثیر قرار می دهد؛ وقتی بر روی زین دوچرخه ثابت می نشنید زاویه بدن باید درست باشد؛ اگر زاویه بدن به صورت غلط به طرف جلو یا عقب باشد به کمر و زانو فشار وارد می شود؛ در این صورت فشار نامتعادلی به نیم تنه وارد خواهد شد؛ این فشار نامتعارف قسمت های دیگر بدن را تحت تاثیر قرار داده و باعث ایجاد آسیب مخصوصاً در ناحیه زانو می شود.
 
به وضعیت فرمان نیز باید توجه داشته باشید؛ وضعیت فرمان به روش رکاب زدن و قرار گرفتن بر روی دوچرخه ثابت بستگی دارد؛ در صورتی که فرمان بیش از حد پایین باشد گردن و شانه ها دچار تنش شده و آسیب می بینند.افرادی که با حالت رو به جلو یا به اصطلاح تهاجمی بر روی دوچرخه ثابت می نشینند، مایلند فرمان بالاتر باشد؛ بهترین حالت بر روی دوچرخه ثابت زمانی است که کاربر احساس راحتی داشته باشد. در هنگام رکاب زدن پاها را وسط پدال گذاشته و به وسیله پنجه و کف پا پدال ها را به چرخش درآورید.
 
روی دوچرخه ثابت هایی که به صورت مبله یا پشتی دار نیستند، می توانید به صورت ایستاده نیز پدال بزنید، در این صورت کارآیی تمرین افزایش پیدا می کند.زمانی که مقاومت را بالا می برید و ایستاده رکاب می زنید ورزش تپه نوردی شبیه سازی می شود؛ در سالن های اسپینینگ همه این مراحل زیر نظر مربی انجام می شود. اسپینینگ یک ورزش جدید است که در بسیار از باشگاه های ورزشی به آن می پردازند و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
 
انجام این ورزش در منزل نیز امکان پذیر است؛ کافی است دوچرخه ثابت مخصوص اسپینینگ تهیه کرده و با آن تمرین انجام بدهید؛ این ورزش ظرف چند هفته تاثیرات چشمگیری بر روی بدن می گذارد و پایین تنه را بسیار خوش فرم می کند.در هنگام رکاب زدن بر روی دوچرخه ثابت به موسیقی پرانرژی با ضرب آهنگ تند گوش بدهید و سعی کنید حرکات خود را با ریتم موزیک هماهنگ کنید. این کار انرژی و سرعت شما را افزایش داده و باعث می شود زمان بیشتری بتوانید ورزش کنید.
 
 



تاریخ: شنبه 5 فروردين 1396برچسب:دوچرخه ثابت, ارتفاع صندلی ,دوچرخه سواری ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: