قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

مشخصات دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس Nexor Plus :

  • اطلاعات مانیتور: سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، ضربان قلب و نمایش چربی بدن
  • برنامه ها: برنامه های پیش فرض در سطوح تمرینی مختلف، امکان ورود برنامه های جدید، سیستم شمارش ضربان قلب در هنگام تمرین
  • ویژگی های خاص: ترمز مغناطیسی، امکان تنظیم دستگیره ها ، وجود غلتکی در قسمت عقبی دستگاه برای جا بجایی ساده تر
  • کشور سازده: اسپانیا
  • گارانتی: 5 سال گارانتی موتور، 2 سال گارانتی تسمه و 30 ماه گارانتی قطعات
  • کاربرد: خانگی
  • حداکثر وزن قابل تحمل: 140 کیلوگرم
  • تنظیم زین: عمودی و افقی
  • تنظیم مقاومت: در 8 وضعیت
  • نوع عملکرد: مغناطیسی


  • دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس Nexor Plus دوچرخه ثابت ایستاده ساخت کشور اسپانیا است و مجهز به سیستم Tension Knop می باشد و قادر است تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل کنید. مانیتور آن سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، ضربان قلب و PMR بدن کاربر را نشان می دهد که به وسیله این اطلاعات ارزشمند ورزشکار می تواند یک الگوی ورزشی مناسب برای خود طراحی کند. ترمز مغناطیسی، سیستم شمارش ضربان قلب Contact که در هنگام تمرین ضربان قلب را نشان می دهد، امکان تنظیم دستگیره ها برای تناسب با اندام کاربر، بی سر و صدا بودن دستگاه و ترمز اضطراری از دیگر ویژگی های این دوچرخه ثابت می باشد.

    دوچرخه ثابت بی اچ فیتنسمدل Nexor Plus تک قامه است و به همین دلیل از استحکام و مقاومت بالایی برخودار می باشد. عملکرد آن به صورت مگنتی بوده و تا 8 درجه تغییر مقاومت می دهد. برای جا به جایی آسان در قسمت تحتانی دستگاه یک غلتک تعبیعه شده است.این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس شامل 5 سال گارانتی موتور، 2 سال گارانتی تسمه و 30 ماه گارانتی قطعات می شود.




تاریخ: شنبه 23 مرداد 1395برچسب:دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

 دوچرخه ثابت خانگی اسپانیایی می باشد که بسیار پر قدرت است و افراد سنگین وزن که 150 کیلوگرم وزن دارند، می توانند از آن استفاده کنند. می توانید اسمارت فون یا تبلت خود را به مانیتور لمسی دوچرخه ثابت متصل کرده و از تکنولوژی i.concept لذت ببرید. به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی بلوتوث این دستگاه با سیستم عامل های ios و Android سازگار می باشد. 12 برنامه تمرینی پیش فرض، با 24 سطح، 4 برنامه کنترل ضربان قلب به صورت اتوماتیک، قابلیت طراحی برنامه های جدید، سیستم wireless جهت کنترل ضربان قلب، زین بزرگ و مطابق با آناتومی بدن و با انطباق پذیری ایده آل، قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت افقی و چرخ جهت جابه جایی آسان، از ویژگی های منحصر به فرد این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس حرفه ای می باشد. نمایشگر  دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس TFB Dual WH862 سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، RPM بدن کاربر و ضربان قلب را نشان می دهد.
5 سال گارانتی موتور، 2 سال گارانتی تسمه و 30 ماه گارانتی قطعات ، نشانه مرغوبیت این محصول است.




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1395برچسب: دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی
 از جمله محصولات بی اچ فیتنس می باشد.استفاده از این دوچرخه برای افراد تا وزن 140 کیلوگرم مجاز می باشد.زین این دوچرخه امکان تنظیم به صورت عمودی را ندارد و تنها به صورت افقی (کشویی) قابل تنظیم است.سیستم دستگاه از نوع مگنتی می باشد و مقاومت آن در 8 حالت مختلف تنظیم می گردد.

این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس دارای 4 برنامه کنترل ضربان قلب و 12 برنامه پیش فرض ورزشی در 24 سطح می باشد؛ که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با استفاده از برنامه های متنوع و استاندارد به انجام تمرینات ورزشی بپردازد.امکانات ویژه این دوچرخه ثابت عبارتند از:امکان متصل شدن به تبلت و گوشی های هوشمند، صفحه نمایش ال.سی.دی، تست تناسب اندام، ترمز مغناطیسی، مکان نگهداری بطری آب، چرخ جهت جابجایی و...
این دوچرخه ثابت اسپانیایی دارای 5 سال گارانتی موتور،2 سال گارانتی تسمه و 30 ماه گارانتی قطعات شرکت آوانا روشه می باشد.



تاریخ: شنبه 16 مرداد 1395برچسب: دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دوچرخه ثابت خانگی ساخت کشور اسپانیا می باشد که با طول 104، عرض 17 و ارتفاع 163 سانتی متر تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل می کند. وزن این دوچرخه ثابت دستگاه 43 کیلوگرم است و توسط چرخ های زیر دستگاه به سادگی جا به جا می شود.16 سطح مختلف تمرینی، سیستم اندازه گیری انرژی مصرفی ورزشکار RMP ، امکان تنظیم فرمان در 17 جهت عمودی و 19 جهت افقی، قاب فولادی ضد زنگ، تسمه حرکتی PK 6 بدون نیاز به روغن کاری و نگهداری، ترمز اضطراری، پدال های سازگار با انواع کفش، مقاومت و استحکام بسیار بالا، زین ژله ای و کاور محافظ ضد عرق از ویژگی های این دوچرخه ثابت می باشد. نمایشگر این دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس ، سرعت، زمان، مسافت طی شده، RPM بدن کاربر، کالری مصرف شده و ضربان قلب را نشان می دهد.5 سال گارانتی موتور، 2 سال گارانتی تسمه و 30 ماه گارانتی قطعات شرکت آوانا روشه، نشانه مرغوبیت این محصول است.

 




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1395برچسب: دوچرخه ثابت بی اچ فیتنس,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: