قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

کلیاتی در خصوص دوچرخه ثابتدوچرخه سواری فعالیتی ست که همه به فواید آن آگاهی دارند، اما دلایل متعددی وجود دارد که عده ای زیادی نمی توانند در بیرون از خانه به دوچرخه سواری بپردازند در نتیجه به فکر خرید و استفاده از دوچرخه ثابت می افتند. این وسیله به آسانی در منزل شما قرار گرفته و نیاز بدنتان را به ورزش تامین می کند.

کاربرد دوچرخه ثابت :

استفاده صحیح از دوچرخه مانند هر وسیله ورزشی دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است و در صورت توجه به این نکته موجب بهبود وضعیت جسمی، کاهش وزن و تناسب اندام و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می گردد.

دوچرخه ثابت انتخاب مناسبی برای افرادی ست که قادر به انجام ورزش در فضای بیرون و باشگاههای ورزشی نیستند، همچنین بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای حفظ آمادگی جسمانی خود و جلوگیری از افزایش وزن از دوچرخه ثابت استفاده می کنند.

امتیازات دوچرخه ثابت :

1- دوچرخه ثابت به نسبت بسیاری از دستگاه های بدنسازی خانگی فضای کمتری را اشغال می کند.

2- استفاده از این دستگاه از ایمنی بالایی برخوردار است.

3-دوچرخه ثابت چون ابعاد نسبتاً کوچکی دارد و اکثراً دارای چرخهایی جهت جابجایی ساده تر هستند به هر کجای خانه به راحتی قابل انتقال می باشد.

4-این دستگاه دارای تنظیم میزان فعالیت از شدت سخت تا ساده می باشد و بسته به نیاز شما قابل تنظیم می باشد.

5- زین دوچرخه ثابت قابلیت تنظیم ارتفاع با توجه به قد و شرایط فیزیکی کاربر را دارد.

فواید پدال زدن با استفاده از دوچرخه ثابت :

1- استفاده از دوچرخه ثابت سبب بالا رفتن قدرت ماهیچه های درگیر فعالیت خصوصاً در ناحیه بالا تنه، ساق پا، ران می شود. در نتیجه استفاده از آن به طور ممتد و طبق یک برنامه مشخص موجب بهبود وضعیت ماهیچه ها در قسمت ستون فقرات و پاها میشود و در اثر فشار کار، کمتر دچار آسیب می شوند.

2-بر اثر بالا رفتن قدرت ماهیچه های قسمت فوقانی بدن نظیر ستون فقرات، شکم و پشت افزایش تعادل در این اندام ها صورت می گیرد. بنابراین وضعیت حرکتی بهبود یافته و فرد احساس خستگی و کسالت کمتری می کند.

3- ورزش با دوچرخه ثابت میزان ضربان قلب را بالا می برد و تعداد تنفس و میزان نیاز بدن به اکسیژن را افزایش می دهد و ادامه یافتن این موضوع برای دقایقی فواید زیادی برای بدن دارد.

بنابراین ماهیچه های تنفسی و قلب در این فعالیت تقویت شده و در اثر استرس ها و فشارهای ناگهانی که امکان بروز آنها وجود دارد مقاومتر می شوند.
وضعیت سیستم گردش خون و تنفسی در این حالت تا میزان زیادی عملکرد بهتری پیدا می کند.

4- پدال زدن با استفاده از دوچرخه ثابت مانند هر ورزش هوازی دیگری کلسترول و چربیهای رسوب کرده در رگهای خونی را از بین می برد.

5- این ورزش همچنین به میزان زیادی موجب کالری سوزی و چربی سوزی در بدن شده و در نتیجه موجب تناسب اندام فرد میگردد.

6-با استفاده از دوچرخه ثابت فشار خون نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.




ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

دوچرخه ثابت،یک راه ارزان برای کوچک شدن شکمدر گذشته دور چاقی شکمی نشانه داشتن ثروت و اشراف زادگی بود. اما امروزه اوضاع عوض شده است؛ با پیشرفت علم پزشکی و آگاه شدن از مضرات بی شمار چاقی، آن هم چاقی شکمی، دیگر هیچ کس دوست ندارد شکم بزرگی داشته باشد. ولی مشکل این جاست که با زندگی ماشینی و مشاغل کم تحرک اداری، آب کردن چربی های شکم کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد دست به هر کاری زده اند که شکم خود را آب کنند و نتیجه مطلوبی به دست نیاوردند.

خیلی ها به جراحی زیبایی شکم یا همان آبدومینوپلاستی، می اندیشند. آبدومینوپلاستی، برداشتن چربی و پوست اضافه شکم می باشد. این نوع جراحی برای افرادی خوب است که شکم بزرگی با چربی فراوان و پوستی آویزان دارند. اغلب این افراد از رژیم های سخت و برنامه های ورزشی خسته شده اند و چون سایر قسمت های بدنشان متناسب به نظر می رسد، تصمیم می گیرند تن به جراحی بدهند. بعضی از خانم ها نیز به دلیل بارداری های متعدد پوست شکم شان شل شده و به سراغ جراحی شکم می روند. البته پیری و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست با چاقی و لاغری های مکرر هم سبب می شود افراد به دیل نارضایتی از اندام خود، از متخصصین جراحی پلاستیک کمک بگیرند.

ما در اینجا در مورد مضرات و خطرات احتمالی خارج کردن چربی به وسیله عمل جراحی حرفی نمی زنیم ولی بدون شک انجام این جراحی ها بیش از 5 میلیون تومان هزینه در بر دارد. در حالیکه روش های کم هزینه تر و ایمن تر هم وجود هست.


متخصصن ورزشی معتقدند، انجام ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا و... در زمان بیش از 30 دقیقه در آب کردن چربی های بدن و بخصوص چربی های شکمی بسیار موثر می باشد. زیرا با انجام ورزش هوازی، اکسیژن بیشتری وارد بدن می شود و اکسیژن بیشتر به افزایش میزان سوخت و ساز کمک می کند. اما این روزها به خاطر نامساعد بودن آب و هوا، کمبود وقت و گرفتاری های شغلی، اغلب افراد فرصت لازم برای ورزش در خارج از محیط منزل را ندارند. دقیقا به همین علت دستگاه های هوازی مانند دوچرخه ثابت و تردمیل وارد بازار شدند و مورد استقبال عموم قرار گرفتند.

تردمیل، یکی از بهترین دستگاه های ورزشی برای کوچک کردن شکم و کاهش وزن محسوب می شود. با 30 دقیقه تمرین با شدت متوسط بر روی تردمیل، در روز می توانید حدود 300 کالری از دست بدهید. البته این وسله باعث چربی سوزی در همه قسمت های بدن به ویژه پایین تنه و شکم می شود. انجام ورزش دراز و نشست بعد از دویدن بر روی تردمیل در شکستن چربی های شکمی بسیار موثر است.

اما دراز و نشست به تنهایی کاری برای چربی سوزی و کاهش وزن انجام نمی دهد و فقط عضلات شکم را تقویت می کند. به هر حال خرید یک تردمیل خانگی ، برای دسترسی سریع و همیشگی به ورزش هوازی دو، چیزی حدود 2 میلیون تومان هزینه در بردارد که البته با توجه به اینکه سایر اعضای خانواده هم می توانند از این وسیله استفاده کنند، در مقایسه با عمل جراحی که فقط به کاهش وزن و تناسب اندام یکی از اعضای خانواده کمک خواهد کرد، مقرون به صرفه به نظر می رسد. اما اگر از سایر قسمت های بدن خود راضی هستید و تنها می خواهید بر روی کوچک کردن شکم متمرکز بشوید، دوچرخه ثابت بهترین گزینه است.

در صورتی که با یک برنامه ورزشی مناسب از این دستگاه استفاده کنید، ظرف مدت 3 ماه متوجه کوچک شدن شکم خود خواهید شد. البته دوچرخه ثابت به ران و ساق پا نیز فرم می دهد اما سبب لاغری بیش از حد آن ها نخواهد شد.

کسانی که نمی خواهند در هنگام تمرین با دوچرخه ثابت، حجم پای خود را از دست بدهند، باید مقاومت دستگاه را بالا ببرند و با سرعت متوسط رکاب بزنند. در حین انجام تمرین بر روی دوچرخه ثابت یا اسپینیگ، باید شکم خود را به داخل بدهید و به طور منظم نفس بکشید. قیمت یک دوچرخه ثابت خانگی حدود یک میلیون تومان است؛ ضمن این که این وسیله هم برای سایر افراد خانواده قابل استفاده می باشد. بنابراین ورزش با دوچرخه ثابت برای کوچک کردن شکم، یکی از ارزان قیمت ترین راه کارها است.

دوچرخه ثابت به جز کاهش وزن فواید بسیار دیگری مانند کاهش اضطراب و استرس، درمان افسردگی، کم شدن اشتها و بهتر شدن پوست بدن نیز دارد. هرگز در هنگام استفاده از دستگاه های هوازی مانند دوچرخه ثابت و تردمیل، پوشیدن کفش مناسب ورزشی و نوشیدن آب در حین انجام تمرین را فراموش نکنید. نوشیدن آب در زمان انجام ورزش هوازی، دمای بدن را متعادل نگه می دارد و از دچار شدن به گرما زدگی و کم آبی پیشگیری می کند، همچنین باعث می شود اکسیژن بیشتری به بافت ها برسد و متابولیسم بدن را افزایش می دهد.




ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

شروع کار با دوچرخه ثابت

1- اطمینان حاصل کنید که دوچرخه ثابتی را که قصد دارید بخرید دارای کیفیت بالا و مناسب تمرین می باشد.

2- تنها با خرید دوچرخه ثابت و راه اندازی آن در منزل بدون اینکه از آن استفاده کنید فایده ای نصیب شما نمی شود، بنابراین باید خود را آماده کنید و طبق یک برنامه منظم از دوچرخه ثابت استفاده کنید تا از مزایای زیاد آن بهره مند شوید.

3- قبل از استفاده از دوچرخه ثابت نزد پزشک بروید تا از سلامت جسمی تان مطمئن شوید،اگر سابقه بیماری هایی نظیر مشکلات تنفسی، دیابت، بیماریهای قلبی عروقی و... دارید حتماً در این خصوص با متخصص مشورت کنید.

4- در ابتدای کار باید تعادل را در انجام تمرینات رعایت کنید و با سرعت کم و به آهستگی رکاب بزنید تا بدن شما کم کم به آمادگی برسد. اگر زمانی که تازه دوچرخه ثابت را نصب کردید به دلیل شوق زیاد با شدت بالا تمرین کنید بدن شما دچار گرفتگی و آسیب می شود.در نتیجه از ادامه تمرینات دلزده و ناامید می شوید.

5- در آغاز کار با دوچرخه ثابت امکان دارد دچار درد و گرفتگی های مختصری در ماهیچه های بالا تنه، شکم دستها، ران و...شوید. علت این امر عدم فعالیت ماهیچه های این قسمت از بدن می باشد. این موضوع طبیعی ست و بعد از چند جلسه تمرین بهبود می یابد. اما در صورت ادامه پیدا کردن احساس درد شدید باید از شدت تمرین خود بکاهید و یا چند روزی را استراحت کنید.

6- هنگام استفاده از دوچرخه ثابت باید از لباس مناسب مثل تاپ، شلوارک، کفش و جوراب مناسب ورزشی استفاده کنید.

7- پس از گذشت مدتی از تمرین، بدن به آهستگی گرم شده و شروع به عرق کردن می کند.از وجود تهویه در اتاق و دمای مناسب آن اطمینان حاصل کنید چون زمانی که دمای بدن بالا می رود باید امکان انتقال گرمای بدن به فضای اطراف وجود داشته باشد و اگر دمای محیط هم بالا باشد. فرد دچار گرمازدگی می شود.

8- بهتر است که عصرها را جهت تمرین با دوچرخه ثابت انتخاب کنید.زیرا فعالیت بدنی سبب بالا رفتن میزان فعالیت قلب میشود.عصرها قلب سازگار یبیشتری با انجام تمرین سنگین دارد.اما برای افرادی که فرصت ورزش کردن در هنگام صبح را دارند مشکلی وجود ندارد، فقط باید با شدت کمتر و بصورت نرم پدال بزنند.

9- برای اثر گذاری بیشتر دوچرخه ثابت باید در هر هفته حداقل 3 جلسه تمرین داشته باشید به این ترتیب بدن شما سریعتر نسبت به فشار تمرین سازگار می شود.سعی کنید در هفته های اولیه شروع ورزش زمان هر تمرین بیش از چند دقیقه نباشد.

10- از نشستن های طولانی مدت بر روی زین دوچرخه ثابت اجتناب کنید.بعنوان مثال اگر می خواهید 30 دقیقه ورزش کنید آن را به 3 قسمت 10 دقیقه ای تقسیم کنید تا بین هر قسمت استراحت نمایید به این ترتیب به ران و باسن شما فشاری وارد نمی شود.

11- در هنگام تمرین دقت کنید تا حتماً یک فاصله زمانی 2 یا 3 ساعته بین انجام ورزش و خوردن غذا وجود داشته باشد. ورزش کردن بلافاصله قبل یا بعد از غذا برای بدن مضر است.

12- در حین ورزش هرگز خوراکی یا نوشیدنی های شیرین(نظیر شکلات،نوشابه و...) میل نکنید زیرا این عمل باعث افت شدید قند خون شده و موجب سردرد و سرگیجه می شود.
نوشیدن آب بلا مانع است.

13- اگر در بین تمرینات نیاز به خوردن آب داشتید آب سرد بنوشید و از خوردن آب گرم اجتناب کنید.

14- شدت تمرین خود را مشخص کنید. زمانیکه ورزش می کنید میزان ضربان قلب شما بیشتر شده و تنفستان نیز سریعتر می شود.تمرین شما زمانی موثر است که ضربان قلب بالا رفته و در بدن شما تعریق صورت گیرد اگر به این مرحله رسیدید سعی کنید همین شدت را حفظ کنید.

اگر شدت انجام تمرین خیلی بالا باشد، بدنتان به میزان کمتری از فواید آن استفاده میکنید، زمانیکه تمرین با شدت متوسط انجام شود سود بیشتری برای جسم شما دارد.همچنین انجام تمرین با شدت بالا موجب بروز خستگی زود هنگام میشود و از ادامه تمرین باز می مانید.

15- بدست آوردن آمادگی بدنی و رسیدن به تناسب اندام با استفاده از ورزش طی یک مدت طولانی و با شیوه منظم و مداوم از دستگاه صورت میگیرد.برخی از افراد تصور میکنند که طی یک دوره زمانی کوتاه مدت به این هدف می رسند. برای دستیابی به فواید بی شمار ورزش باید انجام آن را بخشی از زندگی روزانه خود قرار دهید تا به نتیجه مطلوب برسید




ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

اثرات دوچرخه ثابت بر مغز

همان طور که می دانید دوچرخه سواری یک ورزش هوازی و قلبی- عروقی است که سبب چربی سوزی می شود. اما اگر این دلائل برای داشتن دوچرخه ثابت خانگی کافی نباشد، باید بگوییم دوچرخه سواری برای مغز هم مفید است. دوچرخه سواری چه در محیط بیرون و چه در منزل و با دوچرخه ثابت شخصی، پاها را فعال می کند، چربی های اضافه را از بین می برد و ضربان قلب را افزایش می دهد. محققان معتقدند، رکاب زدن با دوچرخه، تمرینی فوق العاده برای ذهن و روان انسان نیز هست. این کار، ساختار مغز را وسعت می بخشد، در نتیجه ورزشکار می تواند سریع تر فکر کند، بیشتر به ذهن بسپارد و احساس شادابی و نشاط عمیق تری داشته باشد.

مغز انسان از دو نوع بافت به وجود آمده است؛ یکی بخش خاکستری که کلیه سیناپس ها در آن جای دارد و فرمانده بدن محسوب می شود. دوم بخش مرکزی که سلول های سفید هستند و توسط آکسون ها، سلول های خاکستری را به هم مرتبط می کنند و در واقع کانون ارتباط هستند. بنابراین هرآنچه باعث افزایش تعداد این سلول های سفید بشود، برای ما مفید است، زیرا ارتباطات مغز با سرعت بیشتری انجام می شود.

متخصصین ورزش بر این باورند که رکاب زدن بر روی دوچه ثابت یا متحرک، همین کار را صورت می دهد؛ به این ترتیب که سلول های سفید مغز را غیر فشرده و روان می کند. 30 دقیقه ورزش با دوچرخه ثابت همه این فواید را در بر دارد. تحقیقات نشان داده پس از 3 ماه کار با دوچرخه ثابت نه تنها پاها قوی می شوند، بلکه سطح نوروتروفیک هم افزایش می یابد. نوروتروفیک همان پروتئینی است که حافظه، استرس و خلق و خو را کنترل می کند.

در تحقیقات گذشته، محققان دریافته بودند دوچرخه سواری سبب کاهش استرس می شود، و این همان دلیلی است که پس از این یافته، به دنبالش بودند. بعد از یک دوره کار با دوچرخه ثابت، کاربر نه تنها به لحاظ روانی احساس بهتری خواهد داشت، بلکه باهوش تر هم خواهد شد.

رکاب زدن بر روی دوچرخه، مانند همه تمرینات ایروبیک باعث رشد هیپوکامپوس که یکی از ارکان ساختار مغزی مرتبط با یادگیری و حافظه است، می شود. دانشمندان به مدت 6 ماه افرادی که دوچرخه سواری را شروع کردند، مورد بررسی قرار دادند. هیپوکامپوس این افراد 2 درصد رشد کرده و قدرت حافظه و مهارت های فکری وجسمانیشان افزایش یافته بود؛ ضمن اینکه مغز این افراد در مقایسه با همسالانشان 2 سال جوان تر مانده بود.

دوچرخه سواری، بیماری های قلبی-عروقی و دیابت را بهبود می بخشد. با تاثیر مثبتی که بر عملکرد و ساختار مغز دارد، قوه ادراک، شناخت و حافظه را تقویت می کند.

پس بیایم از همین امروز سبک زندگی ماشینی و کم تحرک خود را تغییر بدهیم. لزومی ندارد یک دوچرخه بخرید و برای رفتن به فضای مناسب دوچرخه سواری وقت زیادی هدر بدهید. 30 دقیقه رکاب زدن با دوچرخه ثابت با شدت و سرعت متوسط، به طور روزانه، تاثیرات چشمگیری بر روی روان و ذهن انسان دارد. مهم نیست در بیرون از منزل باشید یا در داخل، مهم این است که از همین امروز تصمیم بگیرید این کار را شروع کنید.

شانس کمتر ابتلا به بیماری دیابت و انواع سرطان از جمله فواید رکاب زدن بر روی دوچرخه است. خلق و خوی بهتر، حافظه قوی تر، ارتباطات عصبی قوی تر و از همه مهم تر قلبی سالم تر با داشتن یک دوچرخه ثابت خانگی دور از دسترس نیست.

البته چند نکته ضروری را همیشه به خاطر داشته باشید؛ هرگز بدون کفش ورزشی مناسب، ورزش نکنید. در هنگام رکاب زدن با دوچرخه ثابت شکم خود را به داخل بدهید تا عضلات شکم سفت و تخت بشوند. قبل از ورزش آب بنوشید و در حین ورزش نیز یک بطری آب در دسترس داشته باشید و هر چند دقیقه آب بخورید. به این ترتیب بدن شما هیدراته باقی می ماند. در طول تمرین دم و بازدم عمیق و منظم را فراموش نکنید.




ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

چگونه با دوچرخه ثابت به تناسب اندام برسیم؟

دوچرخه سواری ورزش بسیار مفرح و مناسبی برای رسیدن به آمادگی جسمانی و تناسب اندام است. اگر کم تحرکی رنج می بریید و می خواهید کاری برای سلامت جسم خود انجام بدهید می توانید به سراغ دوچرخه سواری بروید. اما ممکن است فضای مناسبی در نزدیکی منزلتان وجود نداشته باشد یا به دلیل کمبود وقت و نامساعد بودن هوا نتوانید برای انجام این ورزش به بیرون از منزل بروید. در این صورت ما استفاده از دوچرخه ثابت را به شما توصیه می کنیم.

این وسیله جانشین خوبی برای دوچرخه متحرک محسوب می شود. چون دقیقا همان کار را برای بدن شما انجام می دهد که دوچرخه های معمولی انجام می دهند.
دوچرخه ثابت نسبت به دستگاه های دیگر جای کمتری می گیرد. به سادگی قابل حمل است. از ایمنی بالایی برخودار می باشد. تمرینات متنوعی از نظر شدت و مقاومت می توانید با این وسیله انجام بدهید. ارتفاع آن راحت تنظیم می شود.

رکاب زدن روی دوچرخه ثابت با مقاومت مناسب، استقامت و قدرت ماهیچه ها و عضلات ران پا، ساق پا، شکم و بالا تنه را افزایش می دهد. اگر تمرینات به طریقه صحیح و منظم انجام بشود، در حین کارهای روزمره متوجه خواهید شد که فشار کمتری به ستون مهره ها و مفاصل پا وارد می شود. این وسیله با تقویت ماهیچه های شکم، کمر و ستون فقرات به وضعیت قامت شما بهبود می بخشد و فرم زیبایی به پاها و باسن می دهد.

وقتی روی دوچرخه ثابت به سرعت مشغول رکاب زدن هستید، تنفس تندتر می شود و ضربان قلب افزایش می یابد. در نتیجه عملکرد قلبی- عروقی بدن بهتر خواهد شد. این کار بر بهبود سیستم گردش خون و جذب اکسیژن هم تاثیر دارد. از طرفی دامنه فشار خون طبیعی تر می شود. همین فرایند علت اصلی افزایش سوخت وساز بدن است. زیرا چربی های اضافه و کلسترول رگ ها تحت تاثیر اکسیژن تازه و خون رسانی قرار می گیرند.

حتما دوچرخه ثابتی تهیه کنید که با وزن و اندازه بدن شما متناسب باشد. ازنصب درست و تعادل دستگاه مطمئن شوید. اگر خدایی نکرده سابقه ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی، عفونی، تنفسی و دیابت را دارید در مورد استفاده از این دستگاه یا هر دستگاه دیگری، با پزشک مشورت کنید.

اغلب دوچرخه های ثابت مجهز به مانیتوری هستند که ضربان قلب، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده، زمان، و سرعت را به کاربر نشان می دهند. بعضی از دوچرخه های ثابت حتی چربی احشایی بدن را هم اندازه گیری می کنند. این اطلاعات برای داشتن یک الگوی ورزشی مناسب بسیار ارزشمند است. شدت تمرین در روند کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر است. ابتدای کار ورزش را با شدت کم شروع کنید تا بدن به تحرک زیاد عادت کند. سپس مرحله به مرحله شدت تمرین را افزایش بدهید. در چند جلسه اول ممکن است با درد عضلات پا مواجه شوید. این مسئله نباید شما را از ادامه تمرین باز بدارد. مگر اینکه درد خیلی شدید و غیر قابل تحمل باشد. در این صورت به پزشک متخصص ارتوپد مراجعه نمایید.




ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

با داشتن وزن کلی برابر با 32 کیلوگرم ، دارای ابعادی به شرح : 137 سانتی متر ارتفاع ، 60 سانتی متر عرض و 105 سانتی متر طول می باشد. افراد تا وزن 130 کیلوگرم می توانند از این مدل دوچرخه ثابت به عنوان یک لوازم ورزشی ایده آل برای تناسب اندام استفاده نمایند. عملکرد این مدل دوچرخه ثابت به صورت مگنتی بوده صندلی آن به دو صورت افقی و عمودی قابل تنظیم می باشد. تنظیم صندلی در دوچرخه ثابت در واقع امکان تنظیم ارتفاع را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این مدل دوچرخه ثابت نشسته، وجود چرخ در زیر آن است که موجب می شود تا حمل و جابه جایی این دستگاه آسانتر شود. این دستگاه دارای یک مانیتور ال سی دی است که در آن مواردی همچون سرعت حرکت، میزان مسافت طی شده، کالری مصرفی توسط فرد، زمان کار با دوچرخه ثابت ، ضربان قلب ، میزان چربی و همچنین ریکاوری نمایش داده می شود. از نظر تنظیم سرعت نیز این مدل دوچرخه ثابت چینی دارای 8 حالت مختلف سختی برای رکاب زدن است که امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند.

به طور کلی این مدل دوچرخه ثابت پروتئوس نیز ساخت کشور چین بوده و در فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی هایپرجیم با 2 سال گارانتی به فروش می رسد. این گارانتی به عنوان تضمینی از اصالت کالا و کیفیت آن می باشد. پس از خرید دوچرخه ثابت با هر برند و مدلی از فروشگاه هایپرجیم، نصب و ارسال آن در تمام کشور به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

 

 




تاریخ: سه شنبه 8 تير 1395برچسب:دوچرخه ثابت ,دوچرخه ثابت پروتئوس,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

از دیگر نمونه های دوچرخه ثابت تایوانی است که توسط شرکت جی کی اکسر تولید و روانه بازار شده است. میزان تحمل وزن در این دوچرخه ثابت به 110 کیلوگرم می رسد و افراد تا این وزن می توانند این مدل دوچرخه ثابت جی کی اکسر را به عنوان یک تجهزات ورزشی مناسب در نظر بگیرند. عملکرد سیستم این دستگاه به صورت مگنتی می باشد. امکان تنظیم ارتفاع در صندلی این دوچرخه ثابت به صورت افقی و عمودی وجود دارد. در واقع می توان چنین گفت که زین در این دستگاه در حالت افقی و هم در حالت عمودی قابل تنظیم است.

در زیر این دوچرخه ثابت تایوانی به مانند سایر انواع دوچرخه ثابت، چرخ تعبیه شده است که هدف اصلی از این طراحی ، سهولت در جابه جایی دستگاه است. نمایشگر ال سی دی در این دستگاه ، مواردی همچون سرعت رکاب زدن، کالری مصرفی کاربر، زمان و مسافت طی شده و همچنین ضربان قلب کاربر را نمایش می دهد. به منظور رکاب زدن در شرایط سخت و آسان ، امکان تنظیم درجه مقاومت سرعت در این دوچرخه ثابت پشتی دار در 8 حالت وجود دارد. این دوچرخه ثابت نیز به مانند سایر همتایان خود با دو سال گارانتی عرضه می شود. امکان فروش اقساطی دوچرخه ثابت نیز وجود دارد که در ادامه به طور مفصل توضیح داده شده است.

 




ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

نمونه دیگری از دوچرخه ثابت ساخت شرکت چینی – تایوانی پاندا است. در واقع منظور از چینی – تایوانی این است که دوچرخه ثابت مذکور دارای قطعات تایوانی بوده و در کشور چین ساخته می شود. این نمونه دوچرخه ثابت پاندا دارای قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلو گرم می باشد. به منظور سهولت در حمل این دستگاه، در زیر این دوچرخه ثابت پشتی دار، چرخ تعبیه شده است. زین در این دستگاه دارای قابلیت تنظیم به صورت عمودی است اما امکان تنظیم افقی زین در این دوچرخه ثابت وجود ندارد. از نقاط تمایز این دوچرخه ثابت پاندا ، صندلی راحت و مبله آن است.

نمایشگر و مانیتور ال سی دی این دستگاه به مانند سایر انواع دوچرخه ثابت به گونه ای طراحی شده است که قادر به نمایش ضربان قلب کاربر، میزان کالری مصرفی، زمان و سرعت حرکت و همچنین مسافت طی شده می باشد. 8 حالت مقاومتی تنظیم سرعت در این دستگاه،این امکان را به کاربر می دهد تا در شرایط سخت و آسان به رکاب زدن بپردازد. علاوه بر این عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی می باشد. 2 سال گارانتی که در هنگام خرید دوچرخه ثابت ارائه می شود، متضمن کیفیت این دستگاه می باشد. نصب و ارسال رایگان از میزیت های تهیه و سفارش دوچرخه ثابت از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم است.

 




تاریخ: سه شنبه 8 تير 1395برچسب:دوچرخه ثابت ,دوچرخه ثابت پاندا ,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: