دوچرخه ثابت روبیمکث 6515
قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 زین قابل تنظیم دارد که می توانید مطابق میل کاربر تنظیم شود و این دستگاه دارای مانیتوری است که می تواند به راحتی سرعت، کالری، زمان، ضربان قلب و مسافت طی شده توسط کاربر خود را نشان دهد و او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی و اجرا کند تا به هدف نهایی خود برسد. این دوچرخه ثابت تا 8 درجه مقاومت متفاوت دارد که برای انجام تمرینات سخت و آسان تنظیم می شود و کاربر می تواند از تمامی حالات آن استفاده کند و لذت ببرد.

ورزش کردن با دوچرخه ثابت سبب می شود تا چربی سوزی در بدن کاربر زودتر اتفاق بیفتد و در حین انجام ورزش موجب تقویت سیستم قلبی - عروقی و حتی دستگاه تنفسی شود و دچار بسیاری از بیماری های خطرناک نشود. استفاده از دوچرخه ثابت باعث می شود، عضلات و ماهیچه های کاربر تقویت شود و اندام های تحتانی مانند؛ باسن خوش فرم تر شوند. وزن این دستگاه 18 کیلوگرم است که با کمک چرخ هایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر به راحتی می تواند این دستگاه را جابه جا کند و در هر مکانی که دوست دارد از این وسیله استفاده کند.
 
دارای ابعاد کارتن 47*26*61 سانتی متر است که انتقال نیرو تسمه ای انجام می شود. این دستگاه دارای ابعاد 120*52*88 سانتی متر و 18.5 کیلوگرم وزن می باشد. این دستگاه مگنتی دستی که کاربر در هر سن و سالی می تواند به راحتی از این دوچرخه استفاده کند و در راحتی کامل ورزش و تمرینات مورد نظر خود را انجام دهند. این دوچرخه ثابت روبیمکث دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است که کاربر می تواند در صورت بروز مشکلی از آن استفاده کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: