دوچرخه ثابت دی کی سیتی RK50MAA
قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت دی کی سیتی مدل از دیگر مدل های دوچرخه ثابت مناسب برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم است که توسط شرکت چینی دی کی سیتی طراحی و تولید شده است. این مدل دوچرخه ثابت چینی دارای سیستم مگنتی است و همانطور که گفته شد، یک وسیله ورزشی مناسب و ایده آل برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم می باشد. به موجب امکان تنظیم حالت زین در به دو صورت افقی و عمودی ، امکان تنظیم ارتفاع با استفاده از صندلی در این مدل دوچرخه ثابت وجود دارد.

نمونه ای دوچرخه ثابت با عملکرد مگنتی و ابعاد 131*65*170سانتی متر است. تحمل وزن این دوچرخه ثابت 120 کیلوگرم می باشد به منظور حمل آسان و سهولت جابه جایی، در زیر این دوچرخه ثابت چینی ، چرخ تعبیه شده است. مانیتور این دستگاه همچون سایر انواع دوچرخه ثابت دی کی سیتی به صورت ال سی دی بوده و ویژگی هایی همچون سرعت، زمان، کالری، مسافت و ضربان قلب را نمایش می دهد.

درجات تنظیم مقاومت سرعت در این مدل  دوچرخه ثابت پشتی دار دارای 8 حالت مقاومتی مختلف است که این امکان را به کاربر می دهد تا در شرایط سخت و آسان به رکاب زدن بپردازد. دوچرخه ثابت چینی دی کی سیتی در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم به همراه دو سال گارانتی به فروش می رسد. نصب و ارسال دوچرخه ثابت کاملا رایگان است و امکان خرید اقساطی دوچرخه ثابت نیز از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: